معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: لازم است طرح‌های حمایتی و توجه به سختی کار اورژانس در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز کلیدری  امروز در مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان اظهار کرد: همه ما به دنبال خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان هستیم.

وی افزود: همواره باید خود را به جای دریافت‌کننده خدمات بگذاریم و ببینیم انتظار داریم چه خدمتی را دریافت کنیم.

معاون درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان این که همیشه باید خود را در مقام پاسخگویی بدانیم، گفت: مردم هر روز کیفیت بهتری از خدمات‌رسانی را انتظار دارند و به خصوص در شرایط بحرانی باید بتوانیم آرامش را به مردم تزریق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: پهنای استان اصفهان 600 کیلومتر مربع است و لازم است تا ارتقای خدمات و کیفیت را مدنظر قرار دهیم چراکه اصفهان در شرایط بحرانی معین دیگر استان‌هاست.

کلیدری اذعان داشت: به دنبال شکل‌گیری نقشه سلامت استان اصفهان هستیم تا بدانیم در حال حاضر و آینده چه انتظاراتی از اورژانس اصفهان است؛ مشکل اصلی کمبود نیروی انسانی است و سازمان اورژانس کشور باید نیروهای متخصص را تربیت کرده و در اختیار استان‌ها قرار دهد.

وی با اشاره به بازدید نوروزی از پایگاه‌های اورژانس استان اصفهان تأکید کرد: در تعطیلات نوروزی بسیاری از همکاران حتی به خانه هم مراجعه نکرده بودند و خدمات‌رسانی به مردم را به عنوان جهاد بزرگ برای خود پنداشتند؛ لازم است طرح‌های حمایتی و توجه به سختی کار اورژانس در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.

 

انتهای پیام/م

 

مراسم بهره‌برداری از اتوماسیون فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان

برچسب ها: اورژانس ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.