مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان گفت: راه اندازی پایگاه امدادی کویر در جاده جندق – معلمان در دستور کار هلال احمر استان قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حسن شکراللهی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان سمنان با بیان اینکه جاده جندق – معلمان یکی از محورهای پرحادثه استان است و در طول سال اقدامات امدادی زیادی در این محور انجام می‌شود گفت:نیروهای امدادی در جاده جندق – معلمان مستقر نیستند و راه‌اندازی پایگاه امدادی کویر در جاده جندق – معلمان در دستور کار هلال‌احمر استان سمنان قرارگرفته است.

وی در ادامه افزود:بالغ‌بر 400 میلیون تومان اعتبار برای راه‌اندازی پایگاه امدادی کویر در جاده جندق – معلمان در دامغان نیازمند است. برنامه‌های متنوعی به مناسبت هفته هلال‌احمر در استان سمنان برگزار می‌شود که  برپایی چادرهای سلامت در سطح شهرهای استان سمنان و اجرای نمایش‌های خیابانی، دیدار با امام‌جمعه سمنان از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است و همچنین در این هفته کلنگ زنی پروژه پایگاه امدادی شهمیرزاد نیز انجام می‌شود و اقدامات اجرایی آن به‌سرعت آغاز می‌شود.

شکراللهی در ادامه تصریح کرد:مراحل اداری و اخذ مجوزهای لازم برای پروژه پایگاه امدادی شهمیرزاد انجام‌شده است و در مرحله نهایی واگذاری زمین قرار دارد و باید برای اتمام این مرحله نیز از مسئولان مرتبط پیگیری شود.

وی از وجود 5 هزار نیروی داوطلب در این نهاد خبر داد و یادآور شد: سطح سواد نیروهای داوطلب بالا است و عدم پرداخت کافی و متناسب با مطالبات داوطلبان مانع از جذب نیروهای لازم در این بخش می‌شود.

انتهای پیام / گ

پایگاه امدادی کویر در جاده جندق – معلمان راه‌اندازی می‌شود

برچسب ها: هلال احمر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.