مربیان تیم‌های عراق، ویتنام و یمن به همگروهی با تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم قرعه کشی جام ملت های آسیا 2019 شب گذشته برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های عراق، ویتنام و یمن همگروه شد. بعد از مراسم مربیان تیم های حریف به قرعه تیمشان و همگروهی با ایران واکنش نشان دادند.

در همین ارتباط شاکر محمود مربی تیم ملی عراق گفت: با اینکه در آسیا همه تیم ها قوی هستند ما در گروه متوازنی قرار گرفته ایم. اگر چه ویتنام در سال های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است ولی این باعث نمی شود که عراق از گروهش صعود نکند. هدف عراق صعود به مراحل پایانی جام ملت ها است.

پارک هانگ سئو سرمربی تیم ملی ویتنام نیز گفت: در این گروه با یکی از قوی ترین تیم های آسیا یعنی ایران همگروه هستیم، هر چند عراق و یمن نیز تیم های خطرناکی هستند. با این وجود ما تجربه بازی برابر تیم های غرب آسیا را داریم و امیدواریم به مرحله بعد صعود کنیم.

ابراهیم مبراتو سرمربی تیم ملی یمن نیز گفت: در گروه ما ایران که یکی از بهترین تیم های آسیا است  به همراه عراق که تجربه زیادی در بازی های مختلف بین المللی دارد حضور دارند. تیم های ایران و عراق بسیار قدرتمند هستند.

انتهای پیام/

همگروهی ایران با عراق،ویتنام و یمن در جام ملت های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.