اینستاگرام تست پرداخت‌های درون‌‌برنامه‌ای را آغاز کرد

کاربران می‌توانند اطلاعات یک کارت بانکی را به اینستاگرام اضافه کرده و برای محافظت نیز رمز عبور بگذارند.

اینستاگرام و آغاز تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ایبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی روی برنامه درون پرداختی کار می کند تا در صورت موفقیت به عنوان ویژگی جدیدش معرفی کند. این ویژگی به کاربران این شبکه اجتماعی اجازه می دهد اطلاعات یک کارت بانکی را به اینستاگرام اضافه کرده و برای محافظت نیز رمز عبور بگذارند.

بعد از تنظیمات اولیه و بارگذاری اطلاعات کارت بانکی کاربران می توانند به راحتی محتواهای پولی اینستاگرام را خریداری کنند؛ البته طبق آخرین گزارشات این شبکه اجتماعی هنوز آیتم های زیادی که قابلیت خرید داشته باشند را ندارد و از این رو صرفا در تعامل با برخی اپلیکیشن‌های شخص ثالث می‌توان از این خصوصیت استفاده کرد.

در اولین قدم نرم افزار موبایلی غذای آنلاین Resy با اینستاگرام تعامل خوبی برقرار می‌کند تا مشتری بتواند به راحتی از محیط این شبکه اجتماعی میز و غذای مورد علاقه خود را رزرو کند.

اینستاگرام و آغاز تست پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای

گفتنی است؛ اینستاگرام تایید کرده که کاربرانش می توانند خدمات را از تعداد محدودی از شرکت هایی که با آن همکاری دارند رزرو کنند. این اتفاق در حالی افتاده که اینستاگرام از ماه مارس 2017 وعده ارائه قابلیت رزرو برای حساب‌های کاربری تجاری را داده بود که حالا بعد از گذشت این مدت طولانی عملی می‌شود.

با  توجه به اینکه بسیاری از شرکت های می توانند تقریبا هر چیزی را در اینستاگرام به فروش برسانند، از این ویژگی برای رونق کسب و کار خود استقبال خواهند کرد و از طرفی اینستاگرام نیز با دریافت هزینه از حساب های تجاری بی شک سود بسیار زیادی را خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

شروع پرداخت دورن برنامه ای در اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار