مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 191 تماس اشتباه طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125 همدان ثبت شد.

ثبت 191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدرضا بیاناتی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی استان همدان با اشاره به ثبت 387 تماس شهروندان طی 24 ساعت گذشته در سامانه 125، افزود: 6 مورد از تماس‌ها منجر به انجام عملیات شد.

وی با بیان اینکه 10 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی بوده است، گفت: 191 مورد از تماس‌ها نیز طی این مدت اشتباه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: متأسفانه 180 مورد تماس با هدف ایجاد مزاحمت، بیشترین تعداد تماس ثبت شده طی 24 ساعت گذشته را در سامانه 125 داشت.

وی به 6 عملیات انجام شده اشاره کرد و افزود: دو عملیات اطفاء حریق و 6 عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان طی این مدت بود.

بیاناتی با اشاره به دو حریق صورت گرفته، تصریح کرد: حریق یک منزل در حصار امام(ره) و حریق یک مخروبه در کولانج انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی چهار عملیات امداد و نجات را برشمرد و ادامه داد: نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی و هنرستان، مهار حیوانات در خیابان آرام و حادثه واژگونی یک خودرو در میدان امام حسن(ع) منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان خاطرنشان کرد: سه نفر طی 6 عملیات انجام شده توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.


انتهای پیام/ج

191 تماس اشتباه در سامانه 125 همدان به ثبت رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.