رئیس آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ مدرسه برای رسیدن مناطق پنجگانه این نهاد به سطح مطلوب آموزشی مورد نیاز است که امیدواریم خیران همچون گذشته در این زمینه یاری گر باشند.

آزاد رئیسی رئیس آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  از مجموع ۲۰ هزار دانش آموز عشایری سیستان و بلوچستان ۶ هزار محصل در شهرستان‌های زاهدان، زابل، میرجاوه، خاش و نیمروز تحت پوشش آموزش و پرورش عشایری سیار استان هستند.

رییسی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان دارای ۲۱ منطقه آموزش و پرورش است، ادامه داد: بقیه دانش آموزان عشایر استان تحت نظر ادارات آموزش و پرورش ۱۶ منطقه دیگر استان قرار دارند.

وی با بیان اینکه هم اینک ۲۰۰ مدرسه در محدوده آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان وجود دارد بیان کرد: در سال‌های اخیر با کمک خیران افزون بر ۹۵ درصد مدارس تحت پوشش این نهاد نوسازی و بروز شده است.

رئیس آموزش و پرورش عشایری سیار سیستان و بلوچستان از قهرمانی تیم فوتسال این مجموعه در رقابت‌های دانش آموزی خبر داد و افزود: این دوره از رقابت‌ها از ۱۰ اردیبهشت به مدت سه روز در زابل برگزار شد که در پایان دانش آموزان عشایری تحت پوشش این نهاد عنوان قهرمانی را کسب کردند.

انتهای پیام/ع

 ۲۰۰ مدرسه عشایری در سیستان و بلوچستان وجود دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار