مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ۴ سال گذشته خیران ۶۴ میلیارد تومان برای مدرسه سازی در این استان هزینه کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛هادی زارع‌‌پور گفت: با اشاره به برخی از آیات و روایات الهی، تاکید کرد که شغل معلمی از تمامی مشاغل جامعه مقدس تر و شریف‌تر بوده و پیامبراکرم(ص) همواره در فرمایشاتشان بر شغل شریف معلمی تاکید داشته و در بیانات ایشان بخوبی نیز معلوم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه جامعه باید حرمت معلم را پاس بدارد، یادآورشد: جامعه‌ای که حرمت معلم را پاس ندارد آن جامعه، جامعه‌ای بیسواد است.

زارع پور گفت: اگر کشوری بخواهد توسعه پیدا کند باید توجه به آموزش و پرورش را اولویت خود قرار دهد و این اولویت باید از تمامی اولویت‌ها برتر و بالاتر باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود با اشاره به برخی از خدمات این‌نهاد در استان ، خاطرنشان کرد: در چهار سال گذشته 180 مدرسه احداث و تکمیل و 90 مدرسه پیش ساخته هم تحویل داده شده است.

زارع پور از کمک 64 میلیارد تومانی خیران در امر مدرسه سازی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی چهارسال گذشته هم خبرداد و اظهارداشت: 23 نمازخانه و 30 سالن ورزشی در چهارسال گذشته ساخته و تحویل داده شد.

انتهای پیام/د

مدرسه سازی در کهگیلویه وبراحمد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.