رقابت های کاراته قهرمانی کشور در رده ی نونهالان که طی ٢ روز به میزبانی شهر ری برگزار شد، با نایب قهرمانی کرمانی ها پایان یافت.

احمد امیری، رییس هیئت کاراته استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان با اشاره به اینکه رقابت های کاراته قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی نونهالان پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اردیبهشت جاری با حضور 562 کاراته کا از سراسر کشور در سالن طالقانی شهرری برگزار شد، گفت: در پایان این رقابت ها که به مدت دو روز در دو بخش کاتا و کومیته انفرادی برگزار شد، در بخش کاتای انفرادی نونهالان، اميرحسن معين الدينى به مربیگری مصطفى پورجلالى بر سکوی نخست ایستاد و بدین ترتیب مدال طلای این رقابت ها  و ورودى تيم ملى را کسب کرد.

وی افزود: اميرمحمد عامرى نیز به مربیگری مسگرزاده با تصاحب جايگاه دوم، مدال نقره ی این رقابت ها را به خود اختصاص داد.

امیری تصریح کرد: در مجموع تیمی هم تهران با کسب یک طلا، 3 نقره و 4 برنز بر سکوی نخست ایستاد و تیم های کرمان و گیلان هر کدام با یک طلا و یک نقره به طور مشترک دوم شدند.

وی یادآور شد: مازندران با یک طلا و 3 برنز در جایگاه سوم و قم با یک طلا و 2 برنز در مکان چهارم قرار گرفت.

امیری افزود: مرکزی با یک طلا و یک برنز پنجم، تیم های گلستان وکرمانشاه هر کدام با یک طلا ششم و قزوین با 2 نقره و یک برنز هفتم شد.

وی تصریح کرد: کردستان با 2 برنز جایگاه هشتم و تیم های البرز، فارس و اردبیل هر کدام با یک برنز به طور مشترک مقام نهمی را تصاحب کردند.

رقابت های کاراته قهرمانی کشور، انتخابی تیم ملی نونهالان پنجشنبه و جمعه 13 و 14 اردیبهشت جاری به میزبانی شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/ب

کاراته کاهای کرمانی بر سکوی دوم کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کاراته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار