نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارائه لایحه منطقه آزاد بوشهر در صحن علنی مجلس گفت: تصویب این لایحه مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی است.

تصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر مطابق با سیاست‌های شعار سال استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر ،  حجت الاسلام عبدالحمید خدری  با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد بوشهر در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده است اظهار داشت: برای ارائه این لایحه در صحن علنی مجلس دو بحث رای «دو سوم» یا «نصف + یک» نمایندگان مجلس مورد توجه است.

وی با بیان اینکه لایحه منطقه آزاد بوشهر به زودی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود گفت: برای تصویب لایحه منطقه آزاد بوشهر رایزنی‌هایی با نمایندگان مجلس شده که امید است با ارائه در صحن علنی مجلس تصویب و زمینه توسعه استان بوشهر فراهم شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه منطقه آزاد به تولید بنگاه‌های اقتصادی رونق می‌بخشند تصریح کرد: منطقه آزاد بوشهر همسو با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و دفاع از حمایت از کالای ایرانی است.

خدری لایحه منطقه آزاد بوشهر را مطابق با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: در لایحه منطقه آزاد بوشهر یکسری تسهیلات در سرمایه‌گذاری وجود دارد که با وجود مواد اولیه درآمدزا سبب فعال شدن شرکت‌ها و افزایش صادرات کالا می‌شود.

وی از تکمیل شدن بزرگراه دیلم به گناوه خبر داد و خاطر نشان کرد: بزرگراه دیلم به گناوه بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که سه کیلومتر باقیمانده عملیاتی شده و تا دو ماه آینده تکمیل می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به جاده گناوه به میشان پرداخت و با بیان اینکه این پروژه بیش از ۲۰ سال است اجرایی شده خاطر نشان کرد: معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از این پروژه قول عملیاتی شده آن را داد چزاکه این محور در توسعه گناوه نقش مهمی دارد.

خدری به راه‌آهن بوشهر به شیراز اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش مهم شبکه ریلی در توسعه، اجرای پروژه ریلی بوشهر به شیراز می‌تواند در توسعه و برطرف کردن مشکلات استان اثربخش باشد.

انتهای پیام/م

لایحه منطقه آزاد بوشهر مطابق با حمایت از کالای ایرانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.