اهالی رسانه و جامعه هنرمندان با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام خود درگذشت ناصر چشم آذر آهنگساز نام آشنای کشورمان را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ناصر چشم‌آذر  موسیقی‌دان، آهنگ‌ساز و تنظیم‌کنندهٔ ایرانی در ۱۰ دی سال  ۱۳۲۹ در اردبیل  متولد شد و در سایه تعلیمات پدرش اسماعیل چشم آذر مراحل اولیه موسیقی را فرا گرفت.

در ۱۲ سالگی به‌همراه پدرش وارد ارکستر آذربایجانی رادیو ایران شده و در ۱۳ سالگی جایزه ویژه موسیقی را در مقطع دبیرستانی به‌خاطر نواختن آکاردئون دریافت کرد. در ۱۷ سالگی رهبری کنسرت ترتیب داده شده در سفارت ایران در عراق را برعهده می‌گیرد.

موسیقی فیلم‌هایی چون گشت ارشاد، سوپر استار، قرنطینه، قارچ سمی، هامون، خواهران غریب و... در کارنامه کاری چشم آذر به ثبت رسیده است و همچنین افتخاراتی چون سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن دوازدهمین جشنواره فیلم فجر، بهترین موسیقی متن بیستمین دوره جشنواره فیلم فجر، بهترین موسیقی جشنواره فیلم مالزی  و جوایز متعدد دیگری را از آن خود کرد.

این هنرمند پر آوازه  صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۹۷ بر اثر سکته قلبی درگذشت. اهالی رسانه به‌ویژه جامعه هنری از این ضایعه ناگهانی غمگین شده و با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند.

















هنرمندان به درگذشت ناصر چشم آذر





بیشتر بخوانید:

ناصر چشم آذر درگذشت

ناصر چشم آذر که بود؟ + تصاویر

واکنش هنرمندان به درگذشت محمد علی اینانلو در اینستاگرام

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.