تیم مارسی فرانسه با حذف سالزبورگ اتریش موفق شد به دیدار نهایی مسابقات لیگ اروپا راه یابد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛تیم های سالزبورگ اتریش و مارسی فرانسه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه به مصاف هم رفتند که سالزبورگ در وقتهای اضافه با نتیجه دو بر یک پیروز شد اما با توجه به پیروزی دو بر صفر مارسی در بازی رفت، تیم فرانسوی راهی فینال شد.

در این مسابقه تیم سالزبورگ در جریان 90 دقیقه توانست دو گل در دقایق 53 و 65 توسط سار(گل به خودی) و آمادو هایدارا به ثمر برساند و شکست دو بر صفر بازی رفت را جبران کند. سپس کار به وقتهای اضافه کشیده شد و در وقت اضافه نیمه دوم و در دقیقه 116 مسابقه، داور روس این دیدار یک کرنر عجیب و اشتباه برای مارسی گرفت. توپی که کاملا مشخص بود پس از برخورد با پای خود بازیکنان مارسی به بیرون رفته بود را داور برای تیم مارسی به اشتباه کرنر اعلام کرد و همان ضربه کرنر با سانتر دیمیتری پایت و ضربه رولاندو وارد دروازه سالزبورگ شد تا مسابقه دو بر یک شود .اتفاقی که اعتراض شدید سالزبورگی ها را در پی داشت . همچنین هایدارا از سالزبورگ در دقیقه 119 مسابقه کارت قرمز دریافت کرد و اخراج شد.

در نهایت این مسابقه با همان اشتباه تاثیرگذار سرگی کاراسف داور بازی با نتیجه دو بر یک به پایان رسید تا تیم مارسی راهی فینال و حریف اتلتیکو مادرید شود.دیداری که 26 اردیبهشت در ورزشگاه لیون برگزار می شود.

 این اشتباه عجیب باعث شد تا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا نیز مانند دو مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که رئال مادرید و لیورپول با کمک و اشتباهات عجیب داوران، بایرن مونیخ و رم را حذف کردند و به فینال رسیدند ، داوران نقش اول را ایفا کنند.

انتهای پیام/

صعود مارسی به فینال لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار