شفر پس از پیروزی مقابل خونه به خونه و کسب قهرمانی جام حذفی پاسخگوی خبرنگاران بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان شفر در گفت و گو با خبرنگاران پس از پیروزی مقابل خونه به خونه و کسب قهرمانی جام حذفی گفت: پیش از شروع فصل، استقلال روحی خوبی نداشت و انتظار تغییر داشتیم. استقلال بازیکنان و کادرفنی خوبی دارد. فوتبال استقلال را به طور کامل تغییر دادیم. برخی بازیکنان پست هایشان را تغییر دادند و کسی اعتراضی نکرد.

وی افزود: خوشحالم باقری پس از مصدومیت مقابل خونه به خونه بازی کرد.

شفر در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: اگر خونه به خونه می باخت چون از لیگ‌پایین تر بود، طبیعی بود اما اگر استقلال می باخت، همه از آن صحبت می کردند.

او همچنین اظهار کرد: به بازیکنان و کادر تیمم افتخار می کنم. کارمان در استقلال تمام نشده است. امیدوارم مقابل ذوب آهن ، بازیکنان مصدوم به ترکیب بازگردند.

شفر درباره شایعات پیرامون استقلال گفت: آنهایی که شایعات را درست می کنند، نمی خواهند استقلال موفق باشد.

او درباره دیدار لیگ قهرمانان آسیا افزود: از اینکه با یک حریف ایرانی بازی می کنیم، خوشحال نیستم.

شفر درباره بازیکنان استقلال خاطرنشان کرد: اگر بازیکنان پشت سر شما نباشند، موفق نخواهید بود. به بازیکنان می گویم چرا تعویض شدند تا یاد بگیرند. می خواهیم پس از ۲ سال استقلال را در سطح بالا نگه داریم. باید هر روز بیشتر کار کنیم و زمانیکه می بینیم ۷ - ۸ بازیکن در لیست تیم ملی داریم، خوشحال هستیم.

شفر ادامه داد: می خواهم بازیکنان در تیم بمانند و این کار باشگاه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره است. باید پول های زیادی را برای جایگزینی بازیکنان کنونی استقلال با همیت کیفیت هزینه کرد.

او در مورد دروازه بان های استقلال گفت: از ابتدا قرار گذاشتیم تا رحمتی در جام حذفی بازی کند و دیگری در لیگ برتر.

انتهای پیام/

اظهارات شفر پس از دیدار مقابل خونه به خونه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار