مدیر سینما هلال زاهدان گفت: از آغاز تعطیلات تابستان یک سانس در هفته به فیلم‌های سینمای هنر و تجربه اختصاص می‌باید.

جواد سلمانژادمدیر سینما هلال زاهدان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت:  با توجه به استقبال خوب مردم زاهدان از فیلم‌های اکران شده از ابتدای امسال تصمیم گرفتیم برای توجه و ارج نهادن به سلیقه هنر دوستان سیستان و بلوچستانی در کنار فیلم‌های تجاری که بر روی پرده سینما هلال می‌رود یک سانس در هفته را به فیلم‌های سینمای هنر و تجربه اختصاص دهیم.

مدیر سینما هلال زاهدان افزود: این پیشنهاد به اطلاع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان رسید که ضمن استقبال از این اقدام مدیریت سینما هلال به گروه سینما‌های هنر و تجربه معرفی شد.

وی با بیان اینکه اکنون در حال انعقاد قرارداد با سینمای هنر و تجربه هستیم، تصریح کرد: به نظر می‌رسد هم‌زمان با شروع تعطیلات تابستانی موفق به آغاز اکران فیلم‌های هنر و تجربه در سینما هلال زاهدان شویم.

سلمانژاد ادامه داد: فیلم‌هایی که اکثراً در سینما اکران می‌شود فیلم‌های تجاری هستند و سود بیشتری هم دارند از طرفی فیلم‌های هنر و تجربه مخاطب خاص خود را دارد و فروش خیلی خوبی هم ندارد، اما باید به سلیقه هنردوستان استان نیز توجه کرد چراکه این‌گونه فیلم‌ها در برخی سینما‌های کشور اکران می‌شود، اما هنر دوستان ما در این استان از دیدن آن محروم هستند.

انتهای پیام/گ

سانس هنر و تجربه در سینما هلال زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.