سرپرست فدراسیون کارگری گفت: با توجه به علاقه شخصی ام به فدراسیون کارگری ترجیح می‌دهم تا در انتخابات آینده این فدراسیون شرکت نکنم.

جواد رمضی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد اینکه آیا برنامه ای برای شرکت در انتخابات فدراسیون کارگری دارد یا خیر،گفت: علاقه دارم تا در انتخابات فدراسیون کارگری حضور یابم ولی به واسطه پاره ای از مشکلات در حال حاضر فکر و تمرکزم را روی مواردی گذاشته ام که اهمیت آنها از حضور در انتخابات تاثیر گذارتر است. خوشبختانه این افتخار نصیب من شده که از ابتدای تشکیل فدراسیون کارگری تاکنون در خدمت این فدراسیون باشم. اما با این حال در این چند سال یک سری مشکلاتی در این فدراسیون وجود داشته که بیشتر مربوط به مسائل درون سازمانی می شود و این نگرانی وجود دارد تا مبادا دوباره این دل نگرانی ها یک شکاف عمیق بین اداره کل ورزش تامین اجتماعی و فدراسیون کارگری کند و چون تاکنون این 2 بخش نتوانسته اند تعامل خوبی با یکدیگر برگزار کنند،به همین علت بزرگ ترین رسالتی که در حال حاضر بر عهده من این است که بتوانم این مشکلات بوجود آمده را برطرف کنم. با توجه به کارهایی که در فدراسیون در حال شکل گیری است چنانچه من انتخاب نشوم، قطعا کسی که رئیس فدراسیون می شود  با توجه به فراهم بودن بستر راحت تر می تواند کارها را اداره کند.با توجه به علاقه شخصی ام به فدراسیون کارگری ترجیح می دهم تا در انتخابات آینده این فدراسیون شرکت نکنم.

سرپرست فدراسیون کارگری درباره مسابقات جهانی کارگری گفت:مسابقات جهانی سال 2019 در کشور اسپانیا برگزار می شود.طبق برنامه های ریزی به عمل آمده خرداد ماه جهت حضور در مسابقات کمپانیو ورزشکاران کارگر را به این مسابقات اعزام می کنیم.رویکرد فدراسیون این است تا از تمام شرکت ها و کمپانی های سراسر کشور که علاقه مندند ورزشکاران شان را به مسابقات جهانی بفرستند را در یک غالب یک کاروان به این رقابت ها اعزام می کنیم.این ها به هیچ وجه نفرات منتخب کارگری نیستند.قاعده کار ما این است تا تیم های ملی خودمان را به مسابقات قهرمانی جهان اعزام کنیم تا سال 2019 در اسپانیا بتوانند رویکرد خوبی داشته باشند.یکی از برنامه های ما این است که تیم های منتخب کارگری 2 سال گذشته را به یک جشنواره دعوت کنیم و بین این نفرات یک مسابقه درون اردویی برگزار کنیم و افراد برتر این فستیوال را به منظور حضور در رقابت های جهانی به اردوهای تیم ملی فرا بخوانیم.

او درباره برنامه های این فدراسیون به مناسبت هفته کارگری گفت:به دلیل در پیش بودن هفته کارگر تصمیم گرفتیم یک همایش پیاده روی را در سراسر استان های کشور با حضور خانواده ها برگزار کنیم که خوشبختانه استقبال خوبی از این موضوع صورت گرفت،حتی وزیر کار و رفاه تعاون اجتماعی هم یکی از حاضران در این مراسم باشکوه بود.

انتهای پیام/

اظهارات رمضی درباره شرایط فدراسیون کارگری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار