تا سال ۲۰۲۵ تمام مدل‌های جدید DS به گونه‌ای الکتریکی شده و برخی از پیشرانه‌های احتراق داخلی کنونی به طور کامل حذف خواهند شد.

تمام محصولات DS تا سال 2025 الکتریکی خواهد شد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خودروساز لوکس DS از ارائه چند مدل خودروی الکتریکی تا سال ۲۰۲۵ خبر داد که در میان آن، برخی محصولات به‌صورت پلاگین هیبرید خواهند بود. برند لوکس DS متعلق به گروه خودروسازی پژو سیتروئن است.

عزم DS برای سرمایه‌گذاری در بخش خودروی الکتریکی جزم شده و قرار است تا سال ۲۰۲۵ تمام مدل‌های جدید DS الکتریکی و برخی از پیشرانه‌های احتراق داخلی کنونی نیز به‌طور کامل حذف می‌شوند.

DS خود را برای ارائه یک خودروی پلاگین هیبرید مجهز به پیشرانه بنزینی در ترکیب با موتور الکتریکی آماده می‌کند. نام کامل این مدل DS 7 کراس‌بک ای-تنس 4x4 خواهد بود و در واقع نسخه هیبریدی نیمه الکتریکی از مدل استاندارد DS 7 به شمار می‌رود؛ یک کراس‌اور کاملا لوکس که تا سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه می‌شود و خریداران باید تا آن موقع صبر کنند.

تمام محصولات DS تا سال 2025 الکتریکی خواهد شد
برند لوکس فرانسوی گفته است این مدل مجهز به سیستم چهار چرخ محرک خواهد بود و خروجی ترکیبی پیشرانه و موتور الکتریکی به ۳۰۰ اسب بخار می‌رسد. در حالت تمام الکتریکی بیشینه شعاع حرکتی خودروی هیبریدی به ۵۰ کیلومتر خواهد بود.
تمام محصولات DS تا سال 2025 الکتریکی خواهد شد
در هفته‌های آینده DS اولین مدل کاملا الکتریکی خود را قبل از نمایشگاه خودروی پاریس معرفی خواهد کرد؛ نمایشگاه خودروی پاریس در اوایل ماه اکتبر افتتاح می‌شود. برخی معتقد هستند که خودروی DS 3 کراس‌بک به‌طور کامل از سیستم محرکه الکتریکی استفاده می‌کند.

گروه خودروسازی پژو سیتروئن قصد دارد طی سال‌های آینده از ۴۰ مدل الکتریکی در پنج برند زیرمجموعه خود شامل DS، پژو، سیتروئن، اوپل و واکسهال (Vauxhall) رونمایی کند.

انتها پیام/
کمپانی DS تمام محصولاتش را تا 2025 الکتریکی می‌کند.

برچسب ها: خودرو ، خواندنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار