تیم استقلال تهران با پیروزی برابر تیم خونه به خونه بابل برای هفتمین بار قهرمان جام حذفی لیگ برتر ایران شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ تيم فوتبال استقلال تهران امروز در فينال جام حذفى ايران در خرمشهر با برترى يك بر صفر توانست تيم خونه به خونه بابل را شكست دهد و براى بار هفتم اين جام را بالاى سر ببرد.

آبى هاى پايتخت با ثبت اين جام ، پرافتخار ترين تيم ادوار جام حذفى با هفت جام و چهار نايب قهرمانى ماندند.

تيم فوتبال استقلال اولين جام را در فصل ٥٦-٥٧ ، دومين را در فصل ٧٤-٧٥، سومين جام را در فصل ٧٨-٧٩ ، چهارمين را در فصل ٨٠-٨١ ، پنجمين ٨٦-٨٧و ششمين جام را هم در فصل ٩٠-٩١ بالاى سر برد.

استقلال در شهريور ماه ٩٦ بود كه اولين بازى جام حذفى امسال را آغاز كرد و توانست تيم گل گهر سيرجان را با نتيجه ٢-١ شكست دهد و راهى مرحله بعد شود.

آبى هاى پايتخت در ادامه راه جام حذفى در مهر ماه با نتيجه ٢-١ از سد نساجى مازندران گذشتند تا با صعود به مرحله بعد در مقابل تيم ايرانجوان بوشهر قرار بگيرند.

استقلال اما توانست ايرانجوان هم با نتيجه ٣-٠ از دور مسابقات حذف كند و يك پله ى ديگر به جام نزديك شود.

شاگردان وينفرد شفر در يك بازى مانده به فينال صنعت نفت ابادان را ٢-١ شكست دادند و در مقابل تيم خونه به خونه بابل قرار گرفتند و با برترى يك بر صفر توانستند براى هفتمين بار اين جام را به ويترين باشگاه اضافه كنند.

استقلالى ها پرافتخارترین تیم جام حذفی محسوب می شوند و اين تيم امشب هفتمین قهرمانی اش در این جام را جشن گرفت .

وینفرد شفر هم اولین جامش با استقلال را كسب كرد تا به یکی از خواسته های باشگاه در هنگام عقد قرارداد عمل کند.قهرمانی در جام حذفی، محبوبیت مرد آلمانی در بین استقلالی ها را به طرز محسوسی افزایش مى دهد.

انتهای پیام/

قهرمانی استقلال در جام حذفی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار