دبیر جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 520 اثر خواند و گفت: آثار در سه مرحله غربالگری، مقدماتی و نهایی داوری شد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛  محمد جواد شرافت، دبیر جشنواره شعر و خاطره با اشاره به اینکه فراخوان ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره از نیمه اسفند ماه سال گذشته تا اواخر فروردین سال جاری بود، گفت: فرصت ارائه آثار بسیار کم بود ولی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان مواجه شدیم.

وی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را 520 اثر خواند و ابراز کرد: آثار در سه مرحله غربالگری، مقدماتی و نهایی داوری شد که در بخش خاطره استاد سرهنگی، حجت الاسلام بهداروند و حجت الاسلام سالاری و در بخش شعر نیز حجت‌الاسلام زکریا اخلاقی، استاد بیابانکی و استاد علی محد مؤدب داوری آثار را بر عهده داشتند.

دبیر جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین با بیان اینکه در دوبخش جشنواره 14 برگزیده داریم افزود: استقبال جغرافیایی در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره خوب بود و استان‌های بسیاری در این جشنواره شرکت کردند و همچنین مشارکت بانوان در ارسال آثار بسیار چشمگیر بود.

وی خاطرنشان کرد: اساتید آثار ارسالی در بخش خاطره بسیار از کیفیت آثار راضی بودند و در بخش شعر به علت اینکه زمان محدود بود استقبال نسبتا راضی کننده بود.

گفتنی است جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه از ساعت 5 و 30 دقیقه در سالن همایش های غدیر واقع در خیابان معلم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ت

برگزاری جشنواره شعر و خاطره اخلاق تبلیغ دین قم در 16 اردیبهشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار