نماینده مردم ملایر در مجلس از پرداخت کامل یارانه کشمش در سه ماهه نخست امسال خبر داد.

پرداخت کامل یارانه کشمش در سه ماهه نخست امسال به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد کاظمی، نماینده مردم ملایر با بیان اینکه  پس از رایزنی‌ها و جلسات سال گذشته و پیگیری‌های صورت گرفته با ورود وزیر جهادکشاورزی و طرح مسأله در هیئت دولت و انعکاس موضوع در نشست مجلس با معاون اول رئیس جمهور، اعتبار لازم برای پرداخت یارانه کشمش به باغداران اختصاص یافته است.

 وی ادامه داد:ما بقی  این یارانه تا پایان اردیبهشت ۹۷ به حساب باغداران واریز شود.

نماینده مردم ملایر در بخش دیگری از سخنانش با بیان این‌که ارتقاء سطح کیفی فعالیت‌های علمی و توسعه امکانات مراکز آموزش عالی از مهم‌ترین برنامه‌ها در سال‌جاری است، اظهار کرد: در بازدیدی که از دانشگاه ملایر داشتیم، برای حمایت از اقدامات و طرح‌هایی که بستر رشد و توسعه علمی شهرستان را فراهم آورد، اعلام آمادگی کردیم.

کاظمی ارتقاء سطح و رتبه علمی دانشگاه ملایر در کنار افزایش امکانات و توسعه فیزیکی این مرکز آموزشی را از جمله مهم‌ترین اولویت‌هایی عنوان کرد که مورد توجه بوده و در سال‌جاری نیز پیگیری‌های لازم برای استمرار این فعالیت‌ها ادامه می‌یابد.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته معلم، گفت: توجه به مشکلات صنفی و معیشتی فرهنگیان و معلمان مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است.

نماینده مردم ملایرافزود: تأثیرگذاری کم‌نظیر فرهنگیان در دوران انقلاب اسلامی، موجب تضعیف ساختار منحوس پهلوی و به ثمر نشستن نهضت ملت ایران شد.

کاظمی در خانه ملت با ابراز تأسف از مشکلات معیشتی معلمان و عدم تناسب پرداختی‌های بخش‌های مختلف، بر ضرورت توجه مضاعف دولت به این مقوله تأکید کرد.

انتهای پیام/ب

یارانه کشمش در سه ماهه نخست امسال پرداخت شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.