مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان با کمک‌های میلیاردی برای ارتقای شاخص‌های بهداشت ودرمان شهرستان چابهار سهم مناسبی در سلامت مردم محروم این دیار داشته است.

سعید علی بزرگزاده مدیر غذا، دارو و سلامت سازمان منطقه آزاد چابهار در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: تجهیز بخش icu بیمارستان امام علی (ع) چابهار به ارزش ۱۵ میلیارد ریال از اقدامات شایسته و قابل تحسین سازمان منطقه آزاد چابهار در زمینه بهداشت و سلامت مردم این منطقه است.

وی افزود: اهدای ۲ دستگاه آمبولانس بنز اسپرینتر مجهز به icu به ارزش ۲۰۰ هزار یورو، مشارکت در کنترل بیماری مالاریا و واریز ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به حساب وزارت بهداشت و درمان از دیگر اقدامات و کمک‌های منطقه آزاد چابهار بوده است.

وی گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار آمادگی لازم برای مشارکت در افزایش تخت‌های بیمارستانی این شهرستان را دارد و به همین منظور زمین مورد نیاز برای احداث بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار را بصورت رایگان اهدا می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی لازم برای اختصاص ۲۰ میلیارد ریال در سال جاری به منظور ساخت مرکز آنژیوگرافی در منطقه آزاد چابهار انجام شده است.

انتهای پیام/گ

سهم سازمان منطقه آزاد در  سلامت مردم محروم سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار