پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نسبت به پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات میان دوره‌ای و بن‌بست سیاسی جمهوری خواهان هشدار داد.

هشدار رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در خصوص  پیروزی دموکرات ها در انتخابات میان دوره ایبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است اگر دموکرات ها در انتخابات میان دوره ای ماه نوامبر کنترل مجلس را به دست بگیرند، این امر، به بن بست سیاسی و تحقیقات متعصبانه از رئیس جمهور آمریکا منجر می شود.

رایان که قرار است ژانویه سال آینده میلادی بازنشسته شود، شب گذشته ضمن حضور در کنفرانس جهانی موسسه «میلکن» که در بیورلی هیلز، کالیفرنیا برگزار شده بود، گفت: اگر دموکرات ها (در انتخابات میان‌دوره‌ای آتی) اکثریت کرسی های کنگره را به دست آورند، آنچه که شما (جمهوری خواهان) به آن دست می یابید، بن بست سیاسی است.  سپس شما (برای تحقیقات) احضار خواهید شد و فعالیت دستگاه سیاسی شما متوقف خواهد شد.

او اعلام کرد قانون اصلاحات مالیاتی و شاخص های اشتغال ممکن است به جمهوری خواهان برای پیروزی در انتخابات میان دوره‌ای کمک کند.

ترامپ پیش از این در جمع هوادارانش در گردهمایی ایالت میشیگان اعلام کرد: «ما باید همچنان اکثریت مجلس را در اختیار داشته باشیم؛ زیرا اگر به صحبت‌های مکسین واترز گوش دهید می‌شنوید که او در حال تکرار این جمله است: ما ترامپ را استیضاح خواهیم کرد.»

در حال حاضر، دموکرات ها نسبت به کسب کنترل مجلس نمایندگان ابراز خوش بینی کرده اند. انتخابات میان دوره‌ای در ماه نوامبر امسال برگزار می شود و حزب دموکرات باید ۲۵ کرسی در این انتخابات کسب کند تا اکثریت را بدست آورد.

روزنامه نیویورک تایمز ماه  گذشته  نوشت: جمهور ی خواهان به دنبال جلب حمایت محافظه کاران هستند تا با اتکا به آرای آنها بار دیگر، برتری خود را در کنگره حفظ کنند. آنها اعلام کردند، در صورتی که دموکرات ها اکثریت کرسی های مجلس را به دست آورند، استیضاح دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا حتمی است.

انتهای پیام/

پال رایان درخصوص احتمال پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات میان‌دوره‌ای هشدار داد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار