رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: شورا سیاست‌های تشویقی را برای مردم و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

بهره برداری 2 پارک محلی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جلیل کولیوند،رئیس شورای اسلامی شهر ملایر به روز ملی شوراها اشاره کرد وافزود: شوراها مکمل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها هستند و نقش مهمی در برطرف کردن مشکلات شهری و روستایی دارند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین چالش‌های مدیریت شهری تامین منابع مالی و نبود درآمد پایدار و بالا بودن قیمت تمام شده است گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در دوره پنجم در سال 97 دفترچه عوارض 20 تا 25 درصد کاهش داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایرادامه داد: تدوین و تصویب این عوارض در راستای توسعه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان بوده و از اهمیت بالاتری برخوردار است.

کولیوند با بیان اینکه مشارکت و همکاری شهروندان در پرداخت به موقع عوارض در ارائه خدمات مطلوب تاثیرگذار است افزود: در این راستا به منظور توسعه و پیشرفت در حوزه خدمات شهری به مردم، شورا سیاست‌های تشویقی را برای مردم و سرمایه‌گذاران در نظر گرفته که امید است با تعامل و همکاری مردم  در سال جاری در اجرای بهتر طرح‌ها موفق باشیم.

 وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 6 کمیسیون شامل کمیسیون عمران و شهرسازی، خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک، امور شاهد و ایثارگران، فرهنگی و ورزشی و جوانان فعال است گفت: به دنبال این هستیم کمیسیون بانوان نیز شکل بگیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایرتاکید کرد: راه‌اندازی مجدد کارخانه آسفالت شهرداری، تعیین تکلیف کارخانه آجر ماشینی، ساماندهی نیروهای فعلی شهرداری و جلوگیری از ورود نیروهای بی‌ضابطه، تعیین تکلیف هتل پارک کوثر،  پیگیری ساماندهی ماشین‌آلات سبک و سنگین شهرداری، اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه ‌تمام سال 97، پیگیری تجمیع منطقه 2 شهرداری در شهرک ولیعصر(عج) را از جمله اقدامات شورای شهر ملایر در دوره پنجم دانست.

کولیوند با بیان اینکه تعیین تکلیف هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه یکی از اولویت‌های این دوره از شوراست  گفت: با تلاش‌های انجام شده دو طبقه از این سازه نیمه‌کاره جمع‌آوری شده و دو طبقه دیگر نیز با چند پیشنهاد تغییری کاربری خواهد داد.

وی ایجاد شهر بازی مسقف کودکان، فرهنگسرا، کافی‌شاپ را از جمله پیشنهادات انجام شده برای دو طبقه باقیمانده دانست و افزود: با توجه به ادامه پیگیری برای ساخت هتل نتوانستیم سرمایه‌گذار بخش خصوصی را جذب کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم دو طبقه از این سازه جمع‌آوری و مابقی آن در دو طبقه تغییر کاربری دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر با اشاره به تالار دریاچه کوثر نیز به غذاخوری تبدیل می‌شود گفت: با توجه به اینکه این تالار قبلا با مدیریت پیمانکار بخش خصوصی فعالیت می‌کرد طی دو هفته گذشته تصمیم گرفته شد به سالن غذاخوری تبدیل شود.

کولیوند از پیگیری صدور پروانه برای املاک بدون سند توسط شورای شهر ملایر و شهرداری خبر داد و گفت: احداث دو پارک محلی در مناطق حاشیه شهر نیز از دیگر برنامه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک پارک محلی در 22 متری نصیری در خیابان طالقانی در حال ساخت است، ادامه داد: در حال حاضر این پارک 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر از احداث پارک محلی اطراف یخچال میرفتاح خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه نیز قرار است قرارداد با پیمانکار برای اجرای طرح بسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر پیگیری فاضلاب‌کشی مناطق حاشیه شهر را یکی از مهمترین اولویت‌های کاری برشمرد و افزود: در این راستا و با توجه به توافقاتی با اداره آب و فاضلاب شهری، کار در حال انجام است.

انتهای پیام/ب

2 پارک محلی در ملایر احداث می شود

 

برچسب ها: شهرداری ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.