نماینده ولی فقیه در گیلان: باید روح مطالبه گری در مردم و بیان نقدهای منصفانه و دردمندانه در رسانه ملی تقویت شده ومدیریت تولید بر مبنای عقلانیت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ آیت الله رسول فلاحتی فلاحتی، امام جمعه رشت در دیدار مدیرکل ، شورای مدیران و جمعی از کارکنان صداوسیمای مرکز گیلان با اشاره به نقش و اهمیت رسانه ی ملی در حفظ  و ارتقاء فرهنگ دینی و ملی گفت: این رسانه نخستین سنگر دفاع از آرمان های اصیل انقلاب و ارزش های والای اسلامی است و تحقق این مهم با بهره گیری از زبان هنر ، پشتوانه ی تحقیق و پژوهش و در بستر تولید پیام های پرمحتوا و مخاطب پسند میسر می شود.

وی با تشریح اهداف دنیای استکبار مبنی بر هجمه های سنگین تبلیغاتی- رسانه ای علیه نظام اسلامی گفت: قدرت ، جایگاه ونقش اثر گذار ایران در تحولات منطقه ایی و بین المللی موجب شده تا زیاده خواهان عالم ، نظام اسلامی را مانعی جدی برای تامین منافع نامشروع خود در دنیای اسلام بدانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین رسانه ی ملی را پیشانی مطالبات عامه مردم توصیف کرد و افزد: باید روح مطالبه گری در مردم و بیان نقدهای منصفانه و دردمندانه در رسانه ملی تقویت شده ومدیریت تولید بر مبنای عقلانیت باشد.

آیت الله فلاحتی در بخش دیگری از سخنان خود فرهنگ را اساس تحولات اجتماعی برشمرد و تسریع در روند شکوفایی و تعالی ملت‌ها را مستلزم کارکردهای صحیح فرهنگی – تربیتی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ظرافتهای فرهنگ سازی ، فعالیت در این عرصه را حساس و منحصر ساخته است افزود: هرچقدر در حوزه ی فرهنگ کم بگذاریم مجبور خواهیم شد در دیگر عرصه ها چندین برابر هزینه نماییم.

امام جمعه رشت توجه به فرهنگ بومی محلی در بستر آرمان گرایی ، توجه به مقولات دینی استفاده از متخصصان و کارشناسان در تولید آثار ، ایجاد نشاط و امید در جامعه ، تلاش برای هم افزایی و تعامل سازنده ی مردم و مسئولان را از رسالت های خطیر رسانه ی ملی برشمرد و دست اندرکاران تولید محتوا را به لحاظ این موارد فرا خواند.

انتهای پیام/اص

رسانه ملی را پیشانی مطالبات عامه مردم است

برچسب ها: صدای مردم ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.