رشیدپور به برخورد خشونت آمیز پلیس فرانسه با خبرنگار کشورمان واکنش جالب توجهی نشان داد.

واکنش رضا رشیدپور به برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه با خبرنگار ایرانی +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری صدا و سیما در صفحه اینستاگرام خود به برخورد خشونت آمیز پلیس فرانسه با یک خبرنگار ایرانی واكنش نشان داد.

در ادامه متن و تصویر ارسالی رشیدپور را مشاهده می‌کنید :

چند روز پیش با آقای بولمن - مدیر فروش سابق گوگل در اروپا - که به تهران آمده بود حرف می زدم . می‌گفت که قبل از سفر به ایران همه رفقایش او را ترسانده بودند . نصیحت کرده بودند که هر جای دنیا می خواهی بروی ایرادی ندارد اما تهران نرو . آنها عقب مانده هستند و خشن ... با خودت کنسرو و بیسکویت ببر .. همه ی این ها را با خنده و البته حیرت تعریف می کرد و می گفت که از یک فروشگاه بزرگ در فلان محله ی تهران کلی سوغاتی و هدیه برای همان رفقا خریده است . این تبعیض رسانه ای و تبلیغاتی در باره ی کشور ما حقیقتا دردناک است .
تصور کنید که یک خبرنگار خارجی در کشور ما گلوله بخورد و به کما برود . امپراطوری رسانه ای جهان با ما چه خواهد کرد ؟ حالا یک تصویربردار ایرانی در قلب پاریس با شلیک مستقیم گلوله پلاستیکی پلیس به سرش دچار خونریزی مغزی شده و حالش وخیم است .
چیزی از رسانه های جهانی می شنوید ؟ طوفان مجازی برپا شده ؟ سازمان های جهانی بیانیه داده اند ؟ حتی خودمان هم سکوت کرده ایم !
برای نجات جان رامین توحیدیان عزیز دعا کنیم
"

واکنش رضا رشیدپور به برخورد خشونت‌آمیز پلیس فرانسه با خبرنگار ایرانی +تصویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.