دو تیم یوونتوس و ناپولی ایتالیا برای استخدام سرمربی سابق بایرن مونیخ ابراز علاقه کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رسانه های ایتالیایی گزارش داده اند که دو تیم یوونتوس و ناپولی تیم های اول و دوم این فصل رقابت های سری آ، تمایل دارند کارلو آنچلوتی سرمربی کهنه کار ایتالیایی را به خدمت بگیرند.
یوونتوس این فصل فرصت خوبی دارد تا با ماسیمیلیانو الگری برای چهارمین فصل پیاپی دوگانه لیگ و حذفی را کسب کند. یووه در حال حاضر و در فاصله سه بازی تا پایان فصل جاری با 4 امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی در صدر جدول قرار دارد و هفته آینده هم در فینال جام حذفی برابر میلان  بازی خواهد کرد.

با این حال،شایعاتی وجود دارد که الگری ممکن است تابستان یووه را ترک کند و از آرسنال به عنوان مقصد احتمالی او نام برده شده است.

طبق گفته های سایت توتو مرکاتو، این مربی در آینده ای نزدیک با جوزپه ماروتا مدیر کل و فابیو پارتیچی مدیر ورزشی یووه دیدار و در مورد آینده خود صحبت خواهد کرد.

در حالی که هنوز دقیقا مشخص نیست آیا الگری تصمیم به ترک یووه دارد یا نه، بیانکونری در حال بررسی گزینه های خود است.

TMW گزارش می دهد که آندریا آنیلی، رئیس یوونتوس، می خواهد آنچلوتی را به تورین بازگرداند، خصوصا به دلیل توانایی ها و کارنامه او در لیگ قهرمانان.

کارلتو پیش از این دو فصل و نیم به عنوان مربی بیانکونری ها کار کرده، اما سال 2001 پس از ناکامی در فتح اسکودوتو از این تیم اخراج شد.
از سوی دیگر رادیو CRC گزارش داد که در صورت جدایی مائوریتزیو ساری از تیم ناپولی، آنچلوتی گزینه ای برای جانشینی این مربی است.

گزارش هایی وجود دارد که ساری ممکن است به لیگ برتر برود و هدایت یکی از تیم های چلسی، آرسنال و حتی تاتنهام را برعهده بگیرد.

آنچلوتی پس از اینکه از بایرن مونیخ اخراج شد، مربی آزاد محسوب می شود.

کارلتو هدایت تیم ملی ایتالیا را رد کرد و اصرار داشت که او می خواهد در سطح باشگاهی کار کند، و حالا ناپولی یک سفر جدید جذاب برای او خواهد بود.

ناپولی از سال های حضور دیگو آرماندو مارادونا در این تیم در دهه 90 موفق به کسب اسکودتو نشده است و در حال حاضر هم چهار امتیاز از یوونتوسی ها عقب است.
انتهای پیام/


کارلنو در تیررس یووه و ناپولی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار