معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب از فرسوده بودن ۴۰ درصد مدارس میاندوآب خبر داد و خواستار حمایت بیشتر خیرین برای نوسازی و بهسازی مدارس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛رجلال پورمیرزامعاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب اظهار کرد: خیرین از جان و مال خود در راه کمک به دیگران انفاق می‌کنند.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب افزود: خیرین مدرسه ساز همیشه در کنار آموزش و پرورش بوده و به نقش خود در بهسازی و بازسازی مدارس عمل می‌کنند.
وی گفت: از ۲۲ مهر ماه سال گذشته تعداد پنج باب مدرسه با ۲۲ کلاس درس تکمیل شده و هم اکنون نیز ۱۰ مدرسه با همکاری خیرین در سطح شهرستان در حال ساخت است.
پورمیرزا با اشاره به اینکه ۳۵ تا ۴۰ درصد مدارس شهرستان میاندوآب فرسوده است، تصریح کرد: حدود ۶۰ تا ۷۰ مدرسه در میاندوآب نیاز به بازسازی دارند و در این راه دست خیرین را می‌بوسیم.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میاندوآب به حمایت‌های اولیای دانش آموزان نیز اشاره و اظهار کرد: اولیای مدارس از طریق مادی و معنوی کمک حال آموزش و پرورش بوده و هستند و از آن‌ها تقدیر و تشکر را داریم.
وی افزود: خیرین نقش مهم و تعیین کننده در تحقق اهداف آموزش و پرورش دارند و مدرسه سازی نیز گامی برای رسیدن به اوج قله‌های سعادت است.
 
انتهای پیام/ن.م
 

بیش از 60مدرسه در میاندوآب نیاز به بازسازی دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.