محققان موفق به تولید پهباد‌هایی شده‌اند که در کمتر از چند ثانیه شما را به مقصد می‌رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات و اکتشافات در دنیای جدید سبب آسان شدن زندگی افراد شده است، این اختراعات تصویری پرشتاب از دنیای جدیدی هستند که دانشمدان ما را به سوی آن سوق می‌دهند؛ باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد  به شکل مستمر به معرفی طرح‌های مبتنی بر فناوری در دنیا بپردازد.

در کمتر از  چند دقیقه راه چند ساعته را طی کنید

امروزه نقش پهبادها در زندگی مردم بسیار پر رنگ شده است، تا جایی که این پهبادها به تاکسی‌های هوایی تبدیل شده‌اند؛ قطعا تاکسی‌های هوایی در آینده با اقبال بسیاری از مردم مواجه خواهند شد چرا که در کم کردن ترافیک درون شهری نقش مهمی را بازی می‌کنند، یکی از شرکت‌های تولید کننده هواپیما و پهباد، مدل جدیدی از پهباد ها را تولید کرده است که می‌تواند به عنوان تاکسی هوایی نقش بازی کند.

این پهباد به یک صفحه نمایشی مجهز است که مسافر در آن مقصد خود را وارد می‌کند و سپس این پهباد از زمین بلند می‌شود و مسافر را به مقصد می‌رساند. این پهباد بدون راننده است و تنها مسافر را سوار می‌کند و مسافر تنها باید آدرس را به آن دهد؛ اتاق این پهباد برای دومسافر تعبیه شده است و دارای ۱۶ موتور است .

این پهباد می‌تواند به مدت ۳۵ دقیقه پرواز کند و تا ۳۲ کیلومتر مصافت را طی کند.

در آسمان به دنبال تاکسی بگردید/ کفش های ورزشی را پرینت بگیرید

موتورهای برقی به بازار آمدند

اتومبیل‌های برقی هر روز در حال تولید هستند و همین اتومبیل‌ها سبب کاهش آلودگی های محیطی و حفظ محیط زیست می‌شوند اما خبر تولید موتور های برقی را کمتر شنیده بودیم ؛ اخیرا یکی ازشرکت‌های تولید کننده موتور سیکلت موفق به تولید موتور سیکلت برقی شده است که با قدرت و شتاب بسیار بالا کار می‌کند، این موتور به یک کلاج مکانیکی متصل است و از یک باتری لیتیوم یونی سبک تغذیه می‌کند علی رغم اینکه این موتور با باتری کار می‌کند و برقی است اما از شتاب بسیار بالای برخوردار است و در مسابقات موتور سواری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در آسمان به دنبال تاکسی بگردید/ کفش های ورزشی را پرینت بگیرید

کفش های والیبال سه بعدی می‌شوند

امروزه نقش پرینترهای سه بعدی بیش از گذشته شده است و بسیاری از محصولات به کمک این پرینترها ساخته می‌شوند ؛ یکی از محصولاتی که به روش سه بعدی ساخته شده کفش های ورزشی هستند، کمپانی تولید کننده کفش‌های ورزشی برای اولین بار موفق به تولید کفش های والیبال سبک به کمک پرینتر های سه بعدی شده است.

جلیقه نجات با کوچکترین سایز تولید شد

محققان موفق به ساخت کوچکترین جلیقه نجات شده‌اند،  این جلیقه تحمل وزن افرا دبا بیش از 41 کیلوگرم را دارد ؛ هنگامی که فردی در دریا احساس کند که در حال غرق شدن است کافیست بند مشکی این جلیقه را بکشد تا جلیقه باد کند و فرد بر روی آب شناور بماند.

در آسمان به دنبال تاکسی بگردید/ کفش های ورزشی را پرینت بگیرید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار