نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: طی یک ماه آینده نسبت به تخصیص اعتبار برای طرح‌های هادی در روستا‌های بخش مرکزی و بخش کوهساران شهرستان راور اقدام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با حضور در جمع مردم روستا‌های بخش مرکزی شهرستان راور از نزدیک طرح‌های هادی این مناطق را مورد بررسی قرار دادند.

پورابراهیمی پس از این بازدید، نشستی با دهیاران و شورا‌های بخش مرکزی شهرستان راور داشت.

در این نشست مقرر شد تا طی یک ماه آینده نسبت به تخصیص اعتبار برای طرح هادی در روستا‌های بخش مرکزی و بخش کوهساران شهرستان راور جهت آسفالت معابر، جدول‌گذاری و سنگ‌فرش معابر و واگذاری زمین به جوانان از سوی بنیاد مسکن اقدام لازم انجام شود.

همچنین وی افزود:از دیگر موارد مطرح در این نشست، بررسی مسائل مرتبط با آنتن‌دهی تلفن همراه در روستا‌ها بود که مقرر شد با توجه به قول وزیر ارتباطات در مورد نصب دکل‌های بی‌تی‌اس، تا اواخر تابستان نسبت به رفع مشکل آنتن‌دهی در این مناطق اقدام شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: لایه‌روبی قنوات، رفع مشکل آنتن‌دهی شبکه‌های تلویزیونی و اتمام گازرسانی به روستا‌های شهرستان راور نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد تا طی دو تا سه ماه آینده از سوی فرمانداری مورد رسیدگی قرار گیرند.

وی افزود:در حال حاضر ۹۸ درصد از روستا‌های شهرستان راور گازرسانی شده و دو درصد باقی مانده طی پایان سال به اتمام می‌رسند و سال آینده پایان گازرسانی به روستا‌های راور خواهد بود.
انتهای پیام/ی

گازرسانی به 98درصد روستاهای شهرستان راور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار