استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تاکیدات رهبری در زمینه توجه به مفاهیم اقتصادی گفت: حمایت از اقتصاد، تولید و اشتغال راهبرد دولت تدبیر و امید بوده و مسئولان و مدیران نیز باید این امر را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید مراغه گفت: توسعه و رفع مشکلات جامعه، رسالت مدیران است و در این راستا، نگرش مسئولان باید اخلاق مدارانه و با آستانه تحمل بالا همراه باشد.

وی ادامه داد: وجود نگرش اخلاقی و حفظ کرامت مردم نکته تمایز نظام جمهوری اسلامی با سایر حکومت‌ها و دولت هاست.

وی با بیان اینکه بر اساس آموزه‌های قرآنی و اسلامی، خدمتگزاری باید توام با اخلاص و احترام باشد اضافه کرد: خدمتگزاری همراه با نرم خویی و تکریم مردم، عبادت و نعمتی الهی است که باید به آن اهتمام شود.

خدابخش با اشاره به لزوم توسعه اقتصادی و عمرانی منطقه گفت: توسعه و رشد روزافزون شهرستان تاریخی مراغه در اولویت و برنامه‌های اساسی استانداری و دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: در چهارسال گذشته در این شهرستان خدمات و طرح‌های بزرگ و قابل توجهی به ویژه در زمینه عمرانی و حوزه بهداشت و درمان انجام شده که جای تقدیر دارد.

عضو خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این مراسم با تاکید بر اخلاق مداری در جامعه گفت: باید با اخلاق و حفظ کرامت با ارباب رجوع در ادارات برخورد شود.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی افزود: مسئولان و مدیران دستگاه‌ها و نهاد‌ها باید بر اساس صداقت رفتار و عمل کرده و از دادن وعده‌های دروغ و واهی پرهیز کنند.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: خدمت به مردم توفیقی الهی است که نصیب مدیران و مسئولان شده است.

علی جلیلی افزود: اگر بتوانیم از سیره پیامبران و ائمه معصومین (ع) بهره ببریم، می‌توانیم مسیر رشد و تعالی را به خوبی طی کنیم.
وی اضافه کرد: وجود روحیه جهادگری و انقلابی موجب ترسیم راه برای خدمتگزاری هرچه بهتر و بیشتر به جامعه و مرتفع ساختن مشکلات مردم خواهد شد.

فرماندار سابق مراغه نیز با اشاره به عملکرد چهارساله دستگاه‌های اجرایی این شهرستان گفت: توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی از ۱۵ هزار به ۸۵ هزار مترمربع با مشارکت بخش خصوصی و حمایت دولت تدبیر و امید بخشی از خدمات دولت در این منطقه است.

ظفر محمدی افزود: آزادراه مراغه هشترود به عنوان بزرگترین طرح عمرانی و ملی منطقه هم اکنون با پیشرفت مناسبی در حال اجرا بوده و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال ۵۰ درصد از آن آسفالت ریزی شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های عمرانی در ۱۲۶ روستا با مشارکت بنیاد مسکن و مشارکت مردمی و رفع مشکلات آب شرب ۶۰ روستای این شهرستان بخش دیگری از خدمات دولت در چهارسال گذشته بوده است.

وی اضافه کرد: ورزشگاه پنج هزار نفری مراغه نیز هم اکنون با بیش از ۹۰ دردصد پیشرفت فیزیکی در حال تکمیل بوده و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز آماده بهره برداری خواهد شد.

در این مراسم از خدمات ظفر محمدی فرماندار سابق مراغه تقدیر و حمید شکری به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد. 

 

انتهای پیام/ش

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید مراغه

برچسب ها: درمان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.