عادل الجبیر، وزیر خارجه عربستان با بیان ادعای دخالت ایران در امور داخلی دیگر کشورها به بهانه حمایت ایران از جبهه پولیساریو در مراکش دوباره اتهامات بی‌اساس خود علیه کشورمان را تکرار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از الجزیره، عادل الجبیر، وزیر امور خارجه عربستان سعودی با بیان ادعای دخالت ایران در امور داخلی دیگر کشورها به بهانه حمایت ایران از جبهه پولیساریو در مراکش دوباره اتهامات بی‌اساس خود علیه کشورمان را تکرار کرد.

عادل الجبیر بیان داشت: «آنچه که ایران از طریق حزب‌الله لبنان در مراکش و آموزش نیرو‌های جبهه پولیساریو انجام می‌دهد نمونه خوبی از مداخله ایران در امور داخلی کشور‌های دیگر است.»

وزیر خارجه عربستان ادعا کرد: «ایران با مداخله در امور داخلی دیگران، در حال بی‌ثبات کردن و ناامن کردن کشور‌های عربی و اسلامی است.»

گفتنی است مراکش روز گذشته با طرح ادعای حمایت ایران از جبهه پولیساریو (یک گروه جدایی‌طلب) در صحرای غربی، از قطع روابط دیپلماتیک خود با کشورمان خبر داد.

انتهای پیام/

اتهامات بی اساس دوباره عربستان علیه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
زمان بر چيده شدن پادشاهي در عربستان نزديك است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
اولا که ایشان غلط کرده حرف بی ربط میزنه.
ثانیا هرکه عربی حرف زد عرب نیست، اگر اینطور باشد، هندی ها و پاکستانی ها و بنگلادشی ها باید انگلوساکسون ، امریکایی و اتگلیسی باشند.
تا انجا که یاد دارم مراکشی ها از نژاد شمال افریقا و برخی بربر هستند. مراکش هم مثل مصر، تونس، لیبی، سودان، لبنان، فلسطین، سوریه و ترکیه، از نژاد عرب نیستند.
Germany
ناشناس
۱۴:۵۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
من امید دارم یه روزی این جنایتکاران و ظالمان نابود میشن . انشالله اون روز یه روزی فرا خواهد رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
السعود واسرائیل جنایتکار یادتون باشه یه روزی نابود خواهید شد .انشالله اون روز را خواهیم دید و برید به جهنم و ریشه اتون در کل خشکانده بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقای الجبیر نادان و جنایتکار تو هم الان هم به کل جهان اسلام خدشه وارد کرده ای ،انشالله ریشه ات جیبر خشکانده بشه . مرگ بر مثلث ترامپ و بن سلمان و نتانیاهو رذل .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
برای حاکمان مراکش باید تاسف خورد که اینقدر حقیر شده اند که با دریافت چند دلار بی مقدار افسار سیاست خارجی اشان را در اختیار حکومت فاسد و جنایتکار سعودی قرار می دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۷ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
انشاالله جبیر از صحنه روزگار محو ونابود خواهد شد
Germany
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
پایان کار آل سعود بسیار نزدیک است ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
جبیر خبیث سعودی نحوه گفتار و کردارتان همانند منحوس در حال مرگ را نشان میدهد که نزدیک بودن مرگ را احساس کرده پس منتظر باشید.
Iran (Islamic Republic of)
سمیع
۱۱:۰۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
عادل الجبیر المفسد فی الرض ایران زباله های ملحد مانند تو و اربابانت را نابود خواهد کرد و به خاندان منحوس ال سعود ملعون پایان خواهد داد. نصر من الله و فتح قریب .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
جنایتکار ازخدابترس .
آخرین اخبار