مربی تیم نساجی مازندران گفت: ۹ هفته پیش که به نساجی آمدیم، کمتر کسی تصور می‌کرد این تیم بتواند سهمیه لیگ برتر را به دست آورد.

مهدی هاشمی نسب در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره صعود تیم فوتبال نساجی مازندران با هدایت جواد نکونام و دستیارانش به رقابت های لیگ برتر فوتبال بیان کرد: 9 هفته پیش که به نساجی آمدیم، کمتر کسی تصور می کرد این تیم بتواند سهمیه لیگ برتر را به دست آورد. در آن زمان نساجی شرایط خوبی در جدول نداشت و در رتبه پنجم لیگ دسته اول قرار گرفته بود اما همان زمان به بازیکنان گفتیم فوتبال خودتان را بازی کنید و به نتایج سایر تیم ها کاری نداشته باشید. از آن ها خواستیم هر 9 بازی خود را به چشم یک فینال ببینند که اگر این فینال ها را با پیروزی پشت سر بگذارند می توانند به لیگ برتر صعود کنند.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

بازی با راه آهن تنها دیداری بود که شانس صعود دست خودمان بود

او ادامه داد: برای اینکه پس از سال ها قائمشهر را در بالاترین سطح فوتبال ایران صاحب تیم کنیم، تمرینات خوبی انجام دادیم  و مالک و مدیرعامل هم حمایت خوبی از تیم داشتند تا اینکه به بازی با راه آهن رسیدیم. این دیدار تنها بازی ای بود که شانس صعود دست خودمان بود چراکه اگر خونه به خونه از ملوان شکست نمی خورد، اکسین را شکست می داد و فجر سه امتیاز بازی با مس کرمان را به دست می آورد و از ما نمی باخت به لیگ برتر صعود نمی کردیم. خدا را شاکرم هواداران با حمایت پرشور از تیم ما در دیدار با راه آهن انگیزه خوبی به بازیکنان نساجی دادند تا آنها بتوانند با به ثمر رساندن 6 گل، مقتدرانه جواز لیگ برتر را کسب کنند.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

 روز مرگ ما صعود به لیگ برتر با تبانی است

هاشمی نسب درباره ادعاهای قاسم حسن زاده، مالک خونه به خونه پس از صعود نساجی به لیگ برتر درباره تبانی کادرفنی قائمشهری ها با بازیکنان و مربیان حریف گفت: حرف و حدیث زیاد است اما توجهی به این مسائل نداریم. خوشحالم فوتبالی و با تلاش و کوشش صعود کردیم. هر حرفی هم مسئولان تیم های دیگر مانند قاسم حسن زاده می خواهند،  بزنند و ایرادی از این لحاظ وجود ندارد اما این حرف ها باید ثابت شود. من هم می توانم حرف بزنم اما زمانیکه حرف هایم سندی ندارد چه ارزشی دارد. روز مرگ کادرفنی نساجی است اگر با تبانی به لیگ برتر صعود کنیم. کل ایران کادرفنی نساجی را می شناسند. حسن زاده مدارکش را به فدراسیون فوتبال ارائه دهد تا مسئولان کمیته اخلاق و کمیته انضباطی رسیدگی کنند. بر فرض محال اگر تخلف ما ثابت شود صعود به لیگ برتر مبارک خونه به خونه و حسن زاده باشد. ما هم برای این تیم آرزوی موفقیت می کنیم. اگر این ادعاها بدون مدرک باشد، دردی را دوا نمی کند و تنها لیاقت و شایستگی یک تیم را زیر سوال می برد.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

نساجی آسانسور لیگ برتر نمی شود و از مدعیان این رقابت ها است

مربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره احتمال ادامه همکاری اش با این تیم در لیگ برتر گفت: تمدید قرارداد کادرفنی از حیطه اختیارات جواد نکونام است. اگر جواد در نساجی بماند، برای ادامه همکاری با او صحبت می کنیم و برای ادامه همکاری به جمع بندی می رسیم. اگر شرایط تداوم همکاری ما هم فراهم نشود برای نساجی آرزوی موفقیت می کنیم. امید زیادی داریم تیم با پتانسیل نساجی که از حمایت هواداران پرشور بهره می برد آسانسور لیگ برتر نشود و در این رقابت ها هم از مدعیان باشد.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

هاشمی نسب درباره احتمال جذب ستارگان مازندرانی لیگ برتر از سوی تیم نساجی گفت: این موضوع هم بستگی به ادامه فعالیت ما در نساجی دارد. این تیم باید تقویت شود اما به بسیاری از بازیکنانی که با تلاش خود نساجی را به لیگ برتر آوردند در این رقابت ها هم نیاز داریم.

او درمورد درخشش محمد عباس زاده و تاثیر این بازیکن در صعود نساجی به لیگ برتر گفت: محمد تیم لیگ برتری سایپا را رها کرد و به تیم محبوبش بازگشت تا به نساجی کمک کند. با توجه به تجربه عباس زاده در تیم هایی مانند پرسپولیس و سایپا، او به عصای دست کادرفنی ما تبدیل شد و یکی از کلیدی ترین بازیکنان نساجی در راه صعود به لیگ برتر بود.

هاشمی نسب درباره تاثیر حمایت هواداران نساجی در لیگ برتری شدن این تیم بیان کرد: اگر فیلم های فضای مجازی را ببینید، متوجه تاثیر هواداران در صعود لیگ نساجی به لیگ برتر می شوید. آنها از لحاظ روحی و روانی به تیم ما کمک زیادی کردند.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

تیم ملی با حریفانش در جام جهانی فاصله زیادی دارد و انتظار صعود غیر منطقی است

مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران درمورد آخرین ارزیابی اش از وضعیت تیم ملی ایران در فاصله کمتر از 45 روز تا آغاز جام جهانی 2018 بیان کرد: تیم ملی ایران مقتدرانه و بدون هیچ اما و اگری به جام جهانی صعود کرد. تبدیل شدن تیم ملی به قدرت اول آسیا جای خوشحالی دارد اما باید با واقعیت های فوتبال کنار بیاییم. اگر تیم ما بازی های قابل قبولی در جام جهانی انجام دهد همه مردم احساس رضایت می کنند. انتظار صعود شاگردان کی روش از گروهی که اسپانیا و پرتغال در آن قرار دارند تا حد زیادی غیر منطقی است. فاصله زیادی بین فوتبال ما با این 2 تیم و حتی مراکش وجود دارد. اگر فوتبال زیبایی بازی کنیم و هر سه بازی را شکست بخوریم هم مردم از تیم ملی راضی می شوند. صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی بسیار دشوار است اما با تدارک بهتر و قرار گرفتن در گروهی راحت تر می توانیم در دوره های بعدی جام جهانی نیم نگاهی به صعود داشته باشیم.

نمی دانم پشت پرده بازی های دوستانه تیم ملی چه مسائلی وجود دارد که به مصاف تیم کارگری سیرالئون می رویم

او درمورد دیدارهای تدارکاتی تیم ملی پیش از جام جهانی 2018 گفت: باید اذعان کنیم تیم ملی بازی های تدارکاتی قابل قبولی انجام نداده است. البته نمی دانم پشت پرده بازی های دوستانه چه مسائلی وجود دارد. شاید تیم های درجه یک به دلیل برخی مسائل حاضر نباشند با ایران بازی کنند. تیم هایی مانند سیرالئون که حالت تیم های کارگری دارند نمی توانند در راه آماده سازی جام جهانی به تیم ما کمک کنند. اگر یونان و ترکیه با نفرات اصلی به مصاف تیم ملی بیایند، بازیکنان ما برای جام جهانی آبدیده تر می شوند.

ایران اصلی ترین مدعی قهرمانی جام ملتهای آسیا است

هاشمی نسب درمورد شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملتهای آسیا 2019 امارات بیان کرد: ایران اصلی ترین مدعی قهرمانی جام ملتهای آسیا است و کی روش نشان داده است می تواند تیمش را به این مهم برساند. البته تیم های دیگر مانند ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، عربستان و ژاپن هم بیکار ننشسته اند و با برنامه ریزی مناسب قصد دارند در این رقابت ها قهرمان شوند. البته تیم ما ثابت کرده است می تواند هر حریفی را در آسیا شکست دهد. آرزوی قبلی ما اینست که تیم ملی پس از 45 سال جام قهرمانی آسیا را فتح کند.

هاشمی نسب: روزی که به نساجی آمدیم کمتر کسی انتظار صعود داشت/ حرف زدن بدون سند دردی را دوا نمی کند

حیف است یک تیم از بین استقلال و ذوب آهن حذف شود

او درمورد ارزیابی اش از تقابل استقلال و ذوب آهن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: حیف است تیمی ایرانی در این مرحله از رقابت ها حذف شود. با این وجود دوست دارم هر تیمی که لیاقت و شایستگی بیشتری دارد به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود و از حیثیت و اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.