عضو جامعه اسلامی مهندسین گفت: نتانیاهو سعی دارد فضا را برای خروج آمریکا از برجام مهیا کند، به نحوی که ترامپ هزینه اندکی بپردازد.

ایران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی درباره مسائل موشکی و منطقه‌ای با غربی‌ها پای میز مذاکره نخواهد نشستحسین شیخ‌الاسلام عضو جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات اخیر نتانیاهو مبنی بر اینکه ایران فعالیت‌های هسته‌ای خود را ادامه می‌دهد و به نقض برجام پرداخته است، اظهار کرد: نتانیاهو با به زبان آوردن چنین سخنانی سعی دارد تا فضا را برای خروج آمریکا از برجام مهیا کند، به نحوی که ترامپ هزینه اندکی را برای پا پس کشیدن از این معاهده بین‌المللی بپردازد.

وی افزود: همه می‌دانند که ما به مسائل هسته‌ای غیرصلح‌آمیز ورود پیدا نکرده و نمی‌کنیم و بازرسان سازمان انرژی اتمی و سازمان ملل نیز بر این امر صحه گذاشته‌اند.

شیخ‌الاسلام با اشاره به درخواست غربی‌ها برای مذاکره پیرامون برجام موشکی و منطقه‌ای، تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی درباره برجام، ما تنها پیرامون مسائل هسته‌ای مذاکره خواهیم کرد.

عضو جامعه اسلامی مهندسین، بیان کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، ایران به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی درباره مسائل موشکی و منطقه‌ای با غربی‌ها پای میز مذاکره نخواهد نشست.


انتهای پیام/

رهبران برخی کشورها بیشتر از ترامپ به دنبال عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند

با کوچکترین حماقت اسراييل عليه ايران، تل‌آویو را با خاک یکسان خواهیم کرد/ فرصت فرار را به نتانیاهو نخواهیم داد

برچسب ها: برجام ، اصولگرایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار