حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: کالای داخلی نیازمند حمایت آحاد جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشستی با پیمانکاران پروژه‌های تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: کالای داخلی نیازمند حمایت آحاد جامعه از مسئولان تا مردم است.

وی اظهار داشت: برای ترویج سبک زندگی مبتنی بر تهیه اقلام داخلی نیازمند یک پیوست فرهنگی هستیم که در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی با بهره‌گیری از شبکه تبلیغی خود شامل روحانیان، هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، مؤسسات فرهنگی، مداحان و ... اقدامات خوبی را در سطح کشور و استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان افزود: یکی از راه‌های تحقق شعار سال استفاده مجموعه‌های اداری از اقلام تولید داخل برای برطرف کردن نیازهایشان است.

حجت‌الاسلام علی شکری تصریح کرد: اگر می‌خواهیم به‌مثابه یک‌نهاد فرهنگ‌ساز در جامعه، الگوی مصرف اقلام ایرانی را در جامعه با پیوستی فرهنگی، تبلیغ و ترویج کنیم، می‌بایست ابتدا از خودمان شروع کنیم که در این رابطه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان طی سال جاری برای تکمیل و ساخت پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی خود از اقلام ساخت داخل بهره خواهد برد.

وی گفت: خوشبختانه ایران اسلامی در طول حیات بابرکت خود، آن‌قدر به دستاوردهای عظیمی در بخش تولید دست‌یافته که بتوان تمام نیازهای یک مجموعه اداری را از داخل تأمین کرد.

انتهای پیام / ق

کالای داخلی نیازمند حمایت آحاد جامعه است

برچسب ها: خانواده ، جوانان ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.