عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران گفت: بیلبورد‌های شهر به مرور زمان اثرات خود را در جامعه نشان می‌دهند.

به گزارشگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زهرا نژادبهرام عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اقدام سازمان زیباسازی در خصوص نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی با موضوع حمایت از کالا‌های ایرانی در سطح شهر، اظهار کرد: بدون تردید هدف بیلبورد‌های تبلیغاتی درست است، اما خیلی سطحی نشان داده می‌شوند به همین منظور توصیه می‌کنم که در خصوص طراحی از نظر هنرمندان و طراحان حرفه‌ای بیشتر استفاده شود تا مفاهیم بیشتر بر مردم تاثیر بگذارد.

نژادبهرام گفت: به نظرمن اقداماتی که در راستای حمایت از کالا‌های ایرانی انجام می‌شود خوب است، اما طراحان باید به این موضوع توجه داشته باشند که ما تولیدکنندگان خانم هم در کشور داریم.

وی افزود: بیشتر کالا‌هایی که در بیلبورد‌ها نمایش داده می‌شود شخصیت تولید کنندگان مرد را نشان می‌دهد، در حالی که ما در ایران تولید کننده خانم هم بسیار داریم.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: ما باید رفتارمان را خارج از جنسیت در جامعه نشان دهیم تا بدین امر در کشور همدلی ایجاد کنیم. بسیاری از خریداران جدی در کشور بانوان هستند. هر اندازه که بانوان همدلیشان نسبت به یک کالا بیشتر شود از آن کالا خرید زیادتری انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار