به مانند هر سال، ویژه برنامه «ماه خدا» در ماه مبارک رمضان مونس و همراه بینندگان در سحرگاهان خواهد بود.

به گزارش  حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک؛ به مانند هر سال، ویژه برنامه "ماه خدا" در ماه مبارک رمضان مونس و همراه بینندگان در سحرها خواهد بود.

پخش برنامه ماه خدا، از ساعت 2 بامداد آغاز می شود و تا 20 دقیقه بعد از اذان صبح به طور زنده ادامه خواهد داشت.

مرتضی امیری اسفندقه به عنوان کارشناس ادبی و حجت الاسلام محمد سعیدی آریا به عنوان کارشناس مذهبی، هر شب در برنامه حضور خواهند داشت.

محمد رحیمی تهیه کننده برنامه ماه خدا درباره این برنامه گفت: موضوع محوری برنامه امسال ماه خدا، خودسازی و سیر و سلوک است. پیرو این محور، در موضوع عرفان نظری، آیت الله جوادی آملی و در موضوع عرفان عملی استاد اخلاق مرحوم حضرت آیت‌الله محمد شجاعی هر شب در آیتم های جداگانه پنج تا هشت دقیقه ای سخن خواهند گفت.

رحیمی تصریح کرد: با توجه به محوریت قرآن در برنامه ماه خدا، ما در حوزه معارف قرآنی، 32 سوگند از سوگندهای خدا در قرآن کریم را در قالب آیتم های 4 دقیقه ای شرح و تفسیر می کنیم و با توسل به آیات و روایات به دنبال این هستیم که چرا پروردگار به این موضوعات قسم یاد کرده‌ است.

این تهیه کننده ادامه داد: هر شب در برنامه، حجت الاسلام سرلک فرازهایی از دعای ابوحمزه ثمالی را در آیتم های هفت دقیقه ای شرح و تفسیر می کند.

محمد رحیمی از پخش زنده مناجات و نغمه های مذهبی در برنامه ماه خدا خبر داد و یادآور شد: رویکرد فرهنگی برنامه امسال ماه خدا پررنگ‌تر خواهد بود و تلاش کرده ایم تا با بیان آداب و رسوم مردم سراسر کشور، به نزدیکی اقوام مختلف ایران زمین کمک کنیم.

انتهای پیام/

ویژه برنامه سحرگاهی شبکه یک مشخص شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.