قریب ۱۰۰ نفر از دهیاران شهرستان کرمان امروز از تعدادی طرح‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی شهرستان زرند بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،بازدید از روستای گردشگری خیر آباد (خانه ارجمند)، شرکت فکور صنعت، و کارگاه دوخت از برنامه‌های سفر یکروزه دهیاران کرمان به شهرستان زرند بود .

در این بازدید اعلام شد کارگاه دوخت سیریز با اشتغالزایی ۱۰۰ نفر و سرمایه گذاری ۱ میلیارد تومان، کارخانه فکور صنعت با اشتغالزایی ۱۵۰ نفر و سرمایه گذاری ۱۴۲ میلیارد تومان، راه اندازی شده است .

 شریفی مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری  کرمان گفت: با تاکید استاندار  و معاون  استانداری بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دادیم و برای اولین بار بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند انجام شد.

وی اشنایی بیشتر دهیاران ومسئولین فنی در راستای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری و زیر ساخت‌های روستایی بمنظورکسب تجربه بیشتردهیاران را از مهمترین اهداف این بازدید عنوان کرد و افزود: اقدامات خوب و ارزشمندی در دولت یازدهم و دوازدهم در روستا‌ها انجام گرفته و طرح مثلث توسعه اقتصادی و همچنین اقتصاد مقاومتی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است خوشبختانه استان کرمان در این راستا پیشگام است .

وی اظهار امیدواری کرد به تبعیت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که مورد حمایت جدی استاندار محترم هست شاهد رشد بیش از پیش اقتصادی استان باشیم.

حبیب الله خنجری فرماندار زرند هم گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان و ظرفیت‌های داخلی و یکی از راه‌های مهم در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تاکید بر تولید داخل و حمایت از سرمایه گزاران بخش‌های تولیدی است.

وی افزود: نقش مردم نیز در راستای خلق اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و ارزشمند است، به طوری که اگر بتوان ظرفیت‌های مردمی را در این راه به کار بست بسیاری از مسائل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ی

جلوه‌های ستودنی از همت و تلاش فعالان اقتصاد مقاومتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.