مسئول روابط عمومی کتابخانه های استان کرمانشاه گفت: در دومین ماه از بهار در سال ۱۳۹۷، طرح کتاب‌خوان اردیبهشت ماه با معرفی ۴ اثر ارائه شد .

اجرای طرح کتابخوان با معرفی کتاب نویسنده کرمانشاهی کهریزی مسئول روابط عمومی کتابخانه های استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه، گفت:  کتاب‌های «انسان‌شناسی قرآن»، «فرنگیس»، «زایو» و «داستان‌های موموشی» با موضوعات جهان‌بینی قرآنی، دفاع مقدس، رمان ایرانی و کودک و نوجوان در قالب طرح کتاب‌خوان اردیبهشت ماه برای علاقه‌مندان به کتابخوانی معرفی شد.

 وی گفت: در میان این 4 کتاب اثر نویسنده کرمانشاهی مهناز فتاحی نیز به چشم می خورد فرنگیس  نوشته مهناز فتاحی از نشر سوره مهر، «زایو» نوشته مصطفی رضایی کلورزی از نشر کتابستان معرفت و «داستان‌های موموشی» نوشته کلر ژوبرت از انتشارات دانش نگار به علاقه‌مندان مطالعه و کتابخوانی معرفی شد.

کهریزی گفت:  اجرای طرح کتاب خوان با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می شود و  تمام تلاش  مسئولان  این است که با اجرای طرح های مختلف فرهنگ کتابخوانی گسترش پیدا کند زیرا که  توسعه فرهنگ جامعه موجب رشد فرهنگی کشور خواهد شد.

وی  افزود: کتابخانه های عمومی استان  100 باب به انضمام کتابخانه های مشارکتی و کتابخانه سیار هستند.

کهریزی با اشاره به طرح های دیگری که با هدف ترویج فرهنگ کتاب برگزار شد گفت: طرح کتابخانه گردی با حضور هنرمندان و نخبگان و ورزشکاران در کتابخانه ها برگزار شد.

 

انتهای  پیام/ز

برگزاری طرح کتابخوان در کتابخانه های استان کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.