به مناسبت روز جهانی کارگر از ۴۰ کارگر نمونه و فعال برتر عرصه کار در آذربایجان غربی قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در این مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر که استانداری آذربایجان غربی برگزار شد پس از قرائت پیام استاندار در تبریک این روز به کارگران با اهداء لوح سپاس و هدایایی تلاش و کوشش 40 نفر از کارگران و کارآفرینان نمونه و نمایندگان کارگروهها ، واحدهای نمونه و شرکت های برتر تعاونی استان گرامی داشته شد.

 حسینی ، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی در این مراسم  با اشاره به شعار سال بر اهمیت نقش مثلث کارگر، کارفرما و کارگزاران امور در دستگاههای اجرایی تاکید کرد و گفت؛ در سال حمایت از کالای ایرانی مصمم هستیم از تولید در استان بیش از پیش حمایت کنیم و حل مشکلات این حوزه در راس مهمترین برنامه های مدیریت کلان استان است.

یاوری مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این جلسه به تصمیمات اخیر هیات دولت به بخشودگی جرائم کارفرمایان در خصوص تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: آذربایجان غربی در خصوص برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جزء استانهای برتر کشور قرار گرفته است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذزبایجان غربی هم در سخنانی از اهمیت نقش کارگران در چرخه اقتصادی استان سخن گفت و بر حمایت همه جانبه از کارگران و کارآفرینان تاکید کرد.

انتظار رئیس اتاق بازرگانی ارومیه نیز در این جلسه به تشریح برخی مشکلات حوزه کار، تولید و صادرات استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 150 هزار تن سیب تولیدی باغداران آذربایجان غربی در سردخانه هاست که تنها یک ماه برای فروش آنها و جلوگیری از خسارتهاتی سنگین به کشاورزان فرصت داریم.

در این مراسم همچنین از کتاب درسهایی از معارف قرآن کریم که به همت سید محمد میرقلنج مشاور فرهنگی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به زیور طبع آراسته شده است رونمایی شد.

انتهای پیام/ح

تقدیر از کارگران نمونه آذربایجان غربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.