رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی به ضرورت توجه و حمایت از معلمان در آموزش و پرورش تأکید کرد.

حمایت از معلم باید رکن اصلی آموزش و پرورش باشدبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ غلامعلی حداد عادل رئیس فرهنگستان زبان فارسی در آیین سپاس معلم که در دبیرستان شهدای هفتم تیر صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: روز معلم به یاد استاد شهید مطهری نامگذاری شده است که این نشان از ارادت قلبی ما به ایشان بوده و این انتخاب،‌ انتخابی شایسته است.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری تمامی ویژگی‌های یک معلم را دارا است، افزود: دانش، شوق معلمی، عشق به آموزش از جمله مواردی بود که در وجود ایشان تجلی پیدا کرده بود.

رئیس فرهنگستان زبان فارسی گفت: به نظر من ارزشمندترین غنیمتی که ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دست آورده است، آموزش و پرورش بوده و در این نهاد معلم رکن اصلی است.

حدادعادل اظهار کرد: تمامی ارزش‌ها و دستاوردهای خوبی که برای کشور در نظر داریم از طریق آموزش و پرورش قابل دستیابی است و در این میان معلم با اراده خود می‌تواند به آموزش و پرورش روح ببخشد بنابراین باید بیش از هر موضوع دیگری تربیت و حمایت از معلم را مورد توجه قرار دهیم.


انتهای پیام/

اظهارات حداد عادل در آیین سپاس معلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷
تمام مشکلات جامعه هم بر دوش معلماست ضامن میخواهند بانکها ضامن معلم تا هر لحظه بتوانند قبول میکنن و وصول میکنن بعد هم افراد جامعه با التماس از تو میخواهند که ضامن شوی ,معلم هم دلش میسوزد چون سختی و نداری را حس کرده پس بیچاره خواهد شد صندوق ذخیره اش به صرقت رفته و معلوم نیست کجا رفته بعد گفتند مبلغ کسری را افزایش دهید و شد پنج در صد تا دوباره جمع شود و انگاه خالی کنند افراد دیگری انتخابات بر دوش بیچاره معلم است تا دو ریال به حقوقش اضافه میشود صدای ان گوش جهان را کر نموده
آخرین اخبار