گوشه‌ای از زندگی نامه شهید از شهدای هشت سال دفاع مقدس را در اینجا بخوانید.

به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛حماسه دفاع مقدس روز به روز بالنده‌تر شد و جوانان ما چونان کوهی استوار در برابر تهاجم دشمن ایستادند. مقدس‌ترین و با ارزش‌ترین استقامت، دفاع از عقیده است و بدون شک دوران هشت ساله جنگ تحمیلی عراق علیه ایران از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر ایران اسلامی است.

شهادت زندگانی جاودانه یافتن است؛ اوج و عروج تعالی است. شهادت تکامل ایمان و نهایت خلوص قلب‌هاست. شهادت مردن تحمیلی نیست، انتخاب آزادانه و آگاهانه است؛ خلوت عاشق و معشوق است.

شما می‌توانید در ادامه شرح کوتاه زندگی شهید شهرام بادامچی یکی از شهدای دوران دفاع مقدس را بخوانید؛

شهرام بادامچی در سال 1351/3/31 در شهرستان ارومیه به دنیا آمد دوران کودکی را در دامان پر مهر و محبت والدین خود گذرانید. شهید پس از اتمام ابتدایی در مدرسه حافظ با رتبه اول قبول و با توجه به انقلاب اسلامی و آشنایی به محیط موجود و جنگ بین عراق و ایران به یک جوان فعال تبدیل شد.

جوانی بود خوش سیما و خوش اخلاق مطیع والدین و مسئولیت پذیر. نماز خوان اسلامی و مورد اطمینان که وارد دوره در مدرسه شهید عوض حبیب زاده شده و از همان موقع خود را شناخت و وارد گروه اسلامی مدرسه مربوطه شد و می گفت ما باید درونمان و قلبهایمان را آراسته کنیم تا عاشق خدا گردیم. سپس وارد دبیرستان شهید چمران با انتخاب رشته ریاضی فیزیک شد در روح او تغییر و دگرگونی زیادی به وجود آمده بودکه کتابهای عقیدتی اسلامی را مطالعه می کرد و در مراسم مذهبی و شبهای رمضان با پدرش در شب 21 رمضان نماز 100 رکعتی می خواندیم و به مسجد محله رفته و شب زنده داری می کردند.

در راهپیمائی ها شرکت کرده و ضمن انجام فرایض دینی کتابهای درسی را طوری مطالعه می نمود و می گفت من هم مانند برادرم باید در دانشگاه قبول شوم و فرد مفیدی برای جامعه باشم.

چندین مرتبه از طرف مدیر مدرسه و کارکنان مدرسه و استاد کار آموز خود مورد تشویق قرار گرفت و تمام فامیل و ماردش و من از او راضی بود و چون شهادت ایشان ناگهانی بود وصیت نامه ای نداشت. الا آخرین انشاء ایشان با عنوان <<شهادت برترین معراج است>> که در مورد شهید و شهادت می باشد مثل اینکه از قبل به ایشان الهام شده بودسرانجام شهید در 66/12/25 در اثر اصابت ترکش در شهرستان ارومیه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت نامه شهرام بادامچی

خداوند اگر کسی را دوست بدارد عزیزترین فرزندانش را از او می گیرد و پاداش این والدین بهشت می باشد.

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید شهرام بادامچی

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار