مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت:برای گسترش ورزش در بین جانبازان و معلولان به همکاری و حمایت های دستگاه های اجرایی و رسانه های گروهی نیاز است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  با اشاره به توجه ویژه‌ مسئولان  به ورزشکاران جانباز و معلول گفت: امیدوارم نمایندگان بیشتری از یزد نسبت به دوره‌های قبل در بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا داشته باشیم.

مسعود شریعتی افزود: هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین یکی از هیئت‌های مورد توجه است و در این راستا تلاش کردیم تا امکانات مناسب در اختیار ورزشکاران جانباز و معلول قرار بگیرد تا بتوانند از پس محدودیت‌های پیش روی خود بر آیند.

وی گفت: برای گسترش ورزش در بین جانبازان و معلولان به همکاری و حمایت های دستگاه های اجرایی و رسانه های گروهی نیاز است.

وی ادامه داد: جانبازان و معلولان با ورزش کردن هم می‌توانند سلامت جسمی کسب کنند و هم روحیه فعال اجتماعی خود را شکوفا کنند و حضور جانبازان و معلولین در عرصه ورزش درس بزرگ برای کسانی است که معلول نیستند که باید از روحیه شما درس و پند بگیرند و از آن در پیشرفت‌های کاری استفاده کنند.

شریعتی افزود:هیئت‌های استانی باید با برنامه ریزی مدون برای گسترش ورزش در بین جامعه هدف همیشه پیشگام باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: با برنامه ریزی‌ها و تلاش‌های صورت گرفته در سال‌های اخیر جانبازان و معلولین زیادی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند که قهرمانان زیادی هم پرورش پیدا کردند و در تیم‌های ملی حضور دارند.

شریعتی افزود: در آستانه بازی‌های آسیایی جاکارتا قرار داریم که امیدواریم در بخش جانبازان و معلولین هم ورزشکاران زیادی از یزد که پتانسیل آن هم دارند، در بازی‌های پاراآسیایی حضور یافته و شاهد مدال آوری و افتخارآفرینی یزدی‌ها در این رویداد مهم باشیم.

لازم به ذکر است در این مجمع عملکرد سال ۹۶ و برنامه‌های پیشنهادی سال ۹۷ ارائه و همچنین گردش مالی و بودجه پیشنهادی سال‌جاری مورد تصویب اعضاء قرار گرفت.

انتهای پیام/ی

هیئت‌های استانی با برنامه ریزی مدون برای گسترش ورزش معلولان پیشگام باشند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار