آمادگی ورزشگاه نفت وگاز اروندان برای برگزاری فینال جام حذفی خرمشهر

رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهرگفت: تمهیدات لازم برای برگزاری فینال جام حذفی با نام یادواره آزاد سازی خرمشهر در ورزشگاه نفت و گاز اروندان مهیا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامرضا خنفری رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر در نشست هماهنگی بازی فینال جام جذفی در فرمانداری خرمشهر گفت: ‏برای رفع کمبودها و کاستی های موجود در ورزشگاه نفت و گاز اروند با ‏پیگیری مسئولان اجرایی، تمام نواقص این ورزشگاه برطرف شده و این ورزشگاه برای برگزاری ‏فینال کاملا آماده است.‏

وی افزود: در پی بازدید رییس فدراسیون فوتبال، چمن ورزشگاه نفت و گاز اروندان مورد تایید قرار گرفت و هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقه فوتبال وجود ندارد.

رییس اداره ورزش و جوانان خرمشهر گفت: مشکل روشنایی این ورزشگاه برطرف شده و تمام امکانات لازم برای رفاه حال تماشاگران از جمله آب آشامیدنی سالم و توقفگاه خودروها نیز مهیا شده است.

خنفری، حضور وزیر ورزش و جوانان در بازی فینال جام حذفی را در خرمشهر یادآور شد و افزود: وزیر ورزش و جوانان علاوه بر حضور در بازی جام حذفی، 2 پروژه زمین چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 و احداث سالن کشتی خرمشهر را کلنگ زنی می کند.

وی اعتبار تخصیصی برای پروژه احداث چمن مصنوعی مجموعه پنج هزار نفری نفت و گاز اروندان 2 را 12 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: برای احداث سالن کشتی حدود سه میلیارد ریال اختصاص داده شده و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

فینال جام حذفی با نام یادواره آزاد سازی خرمشهر روز 13 اردیبهشت بین 2 تیم فوتبال استقلال تهران و خونه به خونه بابل ‏در ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برگزار می شود.

انتهای پیام /د

برگزاری فینال جام حذفی خرمشهر

برچسب ها: فوتبال ، جام حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.