رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران از دستگیری دو سارق منزل خبر داد و گفت: متهمان قبل از دستگیری برای رد گم کردن، خودروی خود را در شهریار مسروقه اعلام کردند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرگرد حشمت اله کرمی رئیس کلانتری ۱۳۹ مرزداران اظهار کرد: شب گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان به کلانتری و طرح شکایت در خصوص سرقت از منزلش مأموران اطلاع پیدا کردند که متهمان هنگام خروج از منزل توسط شاکی مشاهده شده اند.

وی افزود: این شخص در اظهاراتش به مأموران عنوان داشت شب گذشته قبل از پارک خودرو ام مشاهده کردم فردی به سرعت از منزلم خارج و قصد سوار شدن به یک دستگاه خودروی سواری آماده به حرکت را دارد که بلافاصله خودروام را پارک و مانع وی شدم. اما وی با حمله ور شدن و زخمی کردنم سوار یک دستگاه خودرو سواری که راننده آن منتظرش بود، شده و از محل متواری گشتند. به سرعت با خودرو شخصی ام به تعقیب آنان پرداختم و پلاک انتظامی خودرو را برداشت کردم.

این مقام انتظامی ادامه داد: همزمان با آغاز رسیدگی به پرونده، اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری در شهریار در مرکز پلیس ثبت شد.
رئیس کلانتری ۱۳۹ بیان داشت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک خودرو سارقان، یکی از سارقان حرفه‌ای منزل است که دارای سابقه زندان است، اما خودروی موصوف دارای ثبت سابقه سرقت در شهریار است.

سرگرد کرمی با اشاره به اینکه متهمان حدس می‌زدند که مالک منزل، پلاک انتظامی خودروشان را برداشت کند، پس از رسیدن به مخفیگاهش، خودروشان را مسروقه اعلام کرده بودند، افزود: در پایش اطلاعاتی مخفیگاه آنان در شهریار شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی تیمی از ماموران کلانتری برای دستگیری سارقان اعزام و ماموران موفق شدند، ضمن دستگیری متهمان، تعدادی اموال مسروقه از قبیل: دلار، سکه، اجناس عتیقه و سلاح سرد کشف کنند.

وی افزود: متهمان پس از بازجویی اولیه، برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری سارقان منزل در مرزداران

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۱۰:۰۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
باید روی درب ورودی منزل یا محل کار حتما قفل ضد دیلم نصب باشه چون با توجه به اینکه دسترسی به قفل ضد دیلم از طریق کلید، اثر انگشت، کد یا موارد دیگری که در بازار رایج هستش وجود نداره، حتی سارقین حرفه ای هم امکان باز کردن قفل ضد دیلم را از طریق دیلم زنی، توپی زنی، شاه کلید یا هک ندارند، ضمن اینکه باید مقابل بالکن و پنجره ها حفاظ فولادی نصب باشه که قابل از هم باز شدن توسط جک و دیلم نباشه و در نهایت داخل کانال کولر هم لوله های پی وی سی به قطر 10 سانت و طول حداقل 30 سانت بچسبونید که امکان ورود از کانال کولر هم نباشه و حتما در مورد قفل ضد دیلم و حفاظ بالکن و پنجره ها، فروشنده باید ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت ارائه کنه
آخرین اخبار