استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه شوراها باید محل تولید ایده و نوآوری باشند، گفت: شوراها نباید اجازه دهند برخی شهرداری ها جسم شهر را در قالب ماده ۱۰۰بفروشند.

شوراها باید مانع  فروش جسم شهر با ماده ۱۰۰شوندبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه   با اشاره به شعار سال  گفت: پرچم دار تحقق بخشیدن به شعار حمایت از کالای ایرانی همه مردم و مسئولین کشور هستند این شعار با سخنرانی و بنر زدن حل و فصل نمی شود و بجای اینکه شعار دهیم باید در عمل به دنبال تحقق این شعار  که یکی از راهکارهای برون رفت گرفتاریهای اقتصادی است  باشیم.

بازوند بیان  کرد: قانون اساسی تاکید کرده که مردم در عمران و آبادانی کشور مشارکت کنند و شوراها نمایندگان مردم در این امر هستندمعدل کار شوراها با انجام کارهای عمرانی، رفاهی، اقتصادی در استان سنجیده می شود.

وی جنس مطالبات مردم را در جهت رفع گرفتاریها عنوان کرد و گفت: شوراها و شهرداریها باید در این راستا تلاش کنند.

بازوند تعداد مدیران کشور را ۱۲۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: این مدیران به نوعی پل ارتباطی بین مردم و دولتمردان هستند.

 

استاندار کرمانشاه بیان داشت: جنس مطالبات مردم از جنس مطالبات رفاهی، عمرانی، معیشتی و اقتصادی است و طبیعی است که باید پاسخ مطالبات مردم را بدهند و نظارت اصلی بر عهده مردم است نه دفاتر شهری و روستایی.

وی با تاکید بر اینکه شوراها باید محل تولید ایده و نوآوری باشند، گفت: شوراها نباید اجازه دهند برخی شهرداریها جسم شهر را در قالب ماده ۱۰۰بفروشند.

بازوند بیان کرد: امروز درآمد پایدار در مشارکت مردم در سازندگی خود را نشان می دهد و اگر بدنبال این درآمد پایدار نباشید نمی توانید موفق عمل کنید.

وی  گفت: یک شهر با شهروندان فقیر شهر خوبی نمی شود لذا باید کاری کنیم که سرانه درآمدی افزایش پیدا کند و ایده های جدید در قالب ورود سرمایه در این راستا بسیار موثر است و اگر ما برای ورود سرمایه تلاش نکنیم استانهای همجوار این فرصت را خواهند گرفت.

 

 

انتهای  پیام/ز

یک شهر با شهروندان فقیر شهر خوبی نمی شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.