احمدی،بااشاره به وحدت همیشگی ارتش وسپاه قدرتمندگفت:وحدت هم بین مردم وهم بین نیروهای مسلح ازعوامل ضروری ملت ماست .

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛سردارغلامرضا احمدی،فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) ،با اشاره به نقش کشورهای استعمارگر در ایجاد فرقه‌های انحرافی گروه‌های تکفیری و داعش گفت: جبهه استکبار و رژیم صهیونیستی داعش را به وجود آورد تا انقلاب و جمهوری اسلامی ایران را کنترل کند اما به برکت حضور مدافعان حرم آن‌ها در همان بیرون مرزها ماندند.

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) با یادآوری سخنان رهبر انقلاب و هشدار ایشان نسبت به جریان نفوذ بیان کرد: جریان نفوذ می‌تواند در تمام سطوح رخ دهد، ما احساس می‌کنیم هرکسی که خلاف امنیت ملی صحبت و درصدد اختلاف میان قوا کاری کند همسویی با دشمن دارد، در هر مقام و رتبه‌ای که می‌خواهد باشد.

وی با بیان اینکه اگر مدافعان حرم نبودند طبق سخنان مقام معظم رهبری ما باید پشت دیوارهای ایلام و کرمانشاه با داعش می‌جنگیدیم،عنوان کرد: رهبر انقلاب همچنین در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم تأکید داشته‌اند اگر مدافعان حرم نبودند باید در خیابان‌های تهران با این گروه تکفیری می‌جنگیدیم و راه‌اندازی چنین گروه‌های تکفیری برای جلوگیری از رشد جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت است.

وی با اشاره به وحدت همیشگی ارتش قدرتمند و سپاه مستحکم تصریح کرد: وحدت هم بین مردم و هم بین نیروهای مسلح از عوامل ضروری ملت ماست و با حرکتی که فرمانده کل ارتش در دیدار با بسیج انجام داده و صحبت‌های ارزشمندی در مسیر وحدت نیروهای مسلح ایراد کردند.

وی خاطرنشان کرد: احساس می‌شود افرادی که ورود به این عرصه‌های اختلافی می‌کنند خودشان را کوچک و در دید مردم زشت می‌کنند و خوشبختانه وحدت میان نیروی مسلح ما به برکت خون شهدای شاخص و سرشناس ارتش مثل شهید صیاد شیرازی وجود دارد و ارتش و سپاه همیشه کنار هم هستند.

انتهای پیام/ ح

اختلاف‌افکنان بین نیروهای مسلح خود را کوچک می‌کنند

برچسب ها: سرویس سیاسی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار