امسال ۳۲ پروژه احداث ساختمان‌های عمومی و دولتی با اعتبار مصوب ۱۵۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

احداث ۳۲ پروژه جدید ساختمانی برای ارایه خدمات عمومی در آذربایجان غربیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: امسال ۳۲ پروژه جدید ساختمانی برای ارایه خدمات عمومی براساس موافقنامه مبادله بین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و این اداره کل طراحی، نظارت و اجرا می‌شود.
قاسم طالب زاده با اشاره به اینکه ۱۵ پروژه از این تعداد طرح احداث کتابخانه عمومی است، ادامه داد: ۱۴ پروژه دیگر مربوط به احداث و توسعه پایگاه‌های امدادو نجات جاده‌ای و سالن‌های چند منظوره در جاده‌های استان است.
وی از اجرای پروژه ساخت مجتمع‌های اداری در بخش وزینه شهرستان سردشت و بخش باروق در شهرستان میاندوآب خبر داد وافزود:احداث سالن تشریح اداره پزشکی قانونی شهرستان خوی از دیگر طرح‌های اجرایی ست.
طالب زاده، مجموع اعتبار مصوب برای اجرای این طرح‌ها را ۱۵۰ میلیاردریال اعلام کرد.
تهیه و اجرای طرح‌های ساختمان‌های دولتی و تامین ساختمان‌ها و تاسیسات دولتی و عمومی مورد نیاز جامعه از طریق مهندسین مشاور و پیمانکاران تائید صلاحیت شده و در چارچوب نظام فنی و اجرایی کشور از مهمترین وظابف مدیریت فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ح


احداث ساختمان‌های عمومی ودولتی در آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.