سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: تکلیف واگذاری تیم سرخ پوشان به بخش خصوصی به زودی مشخص می‌شود.

الیاسی: تکلیف واگذاری باشگاه تراکتورسازی به زودی مشخص می‌شود/ ساغلام اولویت اول ما استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از باشگاه تراکتورسازی؛ عباس الیاسی سرپرست باشگاه تراکتورسازی در یک برنامه تلویزیونی درباره موضوع واگذاری این باشگاه اظهار کرد: صاحبان سهام باید در ابتدا به صورت کتبی موضوع واگذاری را اعلام کنند که بعد از مصاحبه سردار خرم این اتفاق رخ داد و نامه واگذاری به باشگاه ارسال شد.

شفاف سازی مسائل مالی مرحله دوم واگذاری به بخش خصوصی است

او ادامه داد: شفاف سازی مسائل مالی مرحله دوم واگذاری است. در هرمرحله واگذاری شفاف سازی مالی مهم‌ترین موضوع محسوب می‌شود. از سوی دیگر شفاف سازی مالی به هر صورت باید شکل بگیرد. معاونت مالی باشگاه شبانه روز تلاش می‌کند تا به حصول نتیجه برسد.

زمان واگذاری باشگاه تراکتورسازی مشخص شده است

الیاسی در پاسخ به این سئوال که آیا از طریق مزایده باشگاه واگذار می‌شود، بیان کرد: بله از طریق مزایده و به طور رسمی و قانونی باید واگذاری باشگاه انجام شود. حسابرس‌های قانونی باشگاه مراحل قانونی را انجام می‌دهند و مساله مهم این است که نحوه واگذاری به شکلی نباشد که فقط رفع مسئولیت صورت بگیرد. بخش خصوصی که می‌خواهد باشگاه را در اختیار بگیرد باید اصلح باشد که این اصلح بودن را یک کمیته تشخیص خواهد داد. به احتمال زیاد باشگاه در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت به مزایده گذاشته می‌شود.

سرپرست تراکتورسازی گفت: شعار نمی‌دهم، اما تراکتورسازی یک پروژه ملی است. تغییر و تحول و واگذاری اش نباید سطحی انجام شود، باید قانونمند، منضبط ودقیق صورت بگیرد.

مجمع درباره آینده باشگاه تراکتورسازی تصمیم می‌گیرد

او درباره اینکه اگر واگذاری صورت نگیرد، آن وقت تکلیف تیم چه می‌شود بیان کرد: در حال حاضر خصوصی سازی تراکتورسازی جزء برنامه هایمان است که به شکلی خوب رخ می‌دهد، اما در صورتی که گزینه اصلح جلو نیاید، به طور حتم تیم بلاتکلیف نمی‌ماند و آن وقت مجمع باید درباره شرایط تیم تصمیم بگیرد. مطمئن باشید در این صورت هم محکم واستوار کارمان را جلو می‌بردیم و تیم هرگز شرایط قبلی را تجربه نمی‌کند.

الیاسی گفت: صادقانه جلو آمدم و با همین صداقت حرف می‌زنم. در حال حاضر هم قول می‌دهم که شرایط خوبی برای باشگاه رقم بخورد. مهدی کیانی شاهد است که چه اتفاقاتی رقم خورده است و چه حرف‌هایی زده ایم. به طور حتم اگر موضوع خصوصی سازی هم به نتیجه نرسد، مسائل باشگاه با قدرت ادامه می‌یابد.

اولویت ما برای هدایت تیم برای فصل آینده ساغلام است

او درباره موضوع تمدید قرارداد با ساغلام بیان کرد: ساغلام قبل از اینکه از ایران بروند، در جلسه‌ای با ما شرکت کرد. او را فرد باشخصیت، حرفه‌ای و توانمند دیدم. صادقانه وضعیت باشگاه را برای ساغلام توضیح دادم. او از وضعیت فعلی باشگاه ناراضی بود و از امکانات ضعیفی که در اختیارش گذاشته بودند، ناراحت بود. من هم از او خواهش کردم که بازی با فولاد را در کنار تیم باشد. از نظر حرفه‌ای او سرمربی تیم ماست و اولویت مان برای هدایت تیم برای فصل آینده هم ساغلام است. علاوه بر این دوست دارم ساغلام بماند و نظر شخصی ام این است که او می‌تواند کمک کند، اما در حال حاضر تمرکزمان روی خصوصی سازی است و تازمانی که این موضوع به نتیجه نرسد، نمی‌توانیم کاری درباره موضوعات دیگر انجام دهیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی درباره مذاکره با برخی مربیان دیگر افزود: هرگز با هیچ کس صحبتی نکردم. نظر شخصی من روی ماندن ساغلام است، اما همانظور که گفتم باید ابتدا تکلیف خصوصی سازی روشن شود.

الیاسی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران تیم می‌خواهم که حمایت کنند. من صادقانه جلو آمدم و با آن‌ها روراست بودم. به هر حال آن‌ها کمک کنند تا شرایط خوبی برای باشگاه در آینده رقم بخورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار