کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران از یازده اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سکینه سردار معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس گفت: کارت ورود به جلسه آزمون سطح سه و چهار حوزه علمیه خواهران سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یازدهم اردیبهشت‌ماه در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران به نشانی http://paziresh.whc.ir/ منتشر می‌شود.

وی افزود: طلاب داوطلب از ۱۱ اردیبهشت‌ماه تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت‌ماه با مراجعه به سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران و با واردکردن کد رهگیری خود می‌توانند نسبت به دریافت کارت و پرینت آن اقدام کنند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس در خصوص تعداد داوطلبان این آزمون تصریح کرد: امسال در استان فارس ۲۳ نفر در مقطع سطح چهار و ۱۵۷ نفر در مقطع سطح سه ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: آزمون ورودی مقاطع تکمیلی سطح سه و چهار استان فارس همزمان با سراسر کشور، در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه مورخ ۱۴ اردیبهشت در مدرسه علمیه خواهران فاطمه‌الزهرا (س) شیراز واقع در بلوار مدرس-خیابان فضیلت-خیابان فیض-سمت راست-نبش کوچه ۳ برگزار می‌شود.

سردار با تأکید بر حضور داوطلبان رأس ساعت ۹ در محل آزمون و همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی، اضافه کرد: داوطلبان مقطع سطح چهار در دو نوبت صبح و بعد از ظهر که نوبت صبح شامل سؤال‌های تستی و بعد از ظهر شامل سؤال‌های تشریحی است و داوطلبان مقطع سطح سه فقط در نوبت صبح آزمون می‌دهند.

وی ادامه داد: نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار ۱۰ خرداد ۹۷ در سایت مدیریت سنجش و پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام و داوطلبانی که نمره بالای ٧٠ کسب کرده باشند به مصاحبه علمی دعوت خواهند شد.

وی با اشاره به امکان تحصیل در مقطع سطح سه حوزه علمیه خواهران استان فارس از سال ۸۷، گفت: از سال ۸۵ تاکنون، ۱۹۸۲ نفر از مدارس علمیه خواهران استان فارس فارغ‌التحصیل شده‌اند که از این تعداد ۱۹۳۹ نفر در مقطع سطح دو (کارشناسی) و ۴۸ نفر در مقطع سطح سه (کارشناسی ارشد) بوده‌اند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان فارس افزود: در حال حاضر تعداد طلاب مشغول به تحصیل در مدارس علمیه خواهران سراسر استان ۲ هزار و ۹۱۵ نفر است که از این تعداد ۲ هزار و ۷۴۹ نفر در مقطع سطح دو، ۱۶۶ نفر در مقطع سطح سه و ۱۲ نفر در مقطع سطح ۴ مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/ن

انتشار کارت ورود به جلسه آزمون حوزه علمیه خواهران در فارس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.