رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب و نظامی سراسر کشور به فتوای مقام معظم رهبری در مورد حفاظت از حریم خصوصی مردم در پیام رسان‌های داخلی لبیک گفتند.

لبیک روسای کل دادگستری به فتوای مقام معظم رهبری + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عبدالصمد خرم آبادی معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در پانزدهمین همایش رؤسای کل دادگستری و دادستان‌های عمومی و انقلاب و نظامی سراسر کشور که در شهر ساری برگزار شد، ضمن تاکید بر تبعیت و اجرای  فتوای مقام معظم رهبری در خصوص صیانت از حریم خصوصی کاربران گفت: مسئولان باید از حریم داخلی و امنیت مردم محافظت کنند تا اسرار آنها مصون بماند.

 حضرت آیت الله خامنه‌ای در روز 20 فروردین در دیدار با مسئولان و مدیران نظام در خصوص اهمیت صیانت از حریم خصوصی کاربران فرمودند: "مسئولان باید امنیت و حریم داخلی مردم و کشور را حفظ کنند. تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم «حرام شرعی» است و نباید انجام شود".

در ادامه در فیلم زیر، اظهارات خرم آبادی را در رابطه با فتوای مقام معظم رهبری مشاهده می کنید:

بیشتر بخوانید؛

تلگرام چه فیلتر بشود و چه نشود دیگر بستر امنی برای ادامه فعالیت نیست/ برای رفع انحصار از تلگرام هر تصمیمی لازم باشد اتخاذ می‌کنیم

چرا استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی خطرناک‌ است؟

مردم همانند سیستم‌های نرم‌افزاری بانکی به پیام‌رسان‌های داخلی هم اعتماد می‌کنند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار