رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان از بازرسی 7هزارو395 واحد تولیدی صنفی همدان خبرداد.

بیش از هفت هزار بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی درهمدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛علیرضا شجاعی ، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با اشاره به اینکه  به ۱۰۰ درصد شکایات مردمی در سال گذشته رسیدگی شد، گفت: ۷ هزار و ۳۹۵ بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی استان انجام و ۵۸۱ پرونده تخلف تشکیل شد.

وی ادامه داد:  پارسال  122 هزار و 889 بازرسی در سطح استان توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت انجام شد.

وی با بیان اینکه با واگذاری بخش عمده‌ای از بحث نظارت و بازرسی‌ها به اتاق اصناف، در سازمان صنعت، معدن و تجارت از نظر بازرسی و ثبت تخلف شاهد کاهش 15 درصدی بوده است، افزود: در 122 هزار و 889 بازرسی انجام شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان همدان در سال گذشته 7 هزار و 376 پرونده تخلف تشکیل شد.

شجاعی با اشاره به اینکه پارسال در حوزه تولیدی صنعتی یک هزار و 658 بازرسی انجام شده و 8 پرونده تخلف تشکیل شده است، گفت: در حوزه تولیدی-صنفی 7 هزار و 395 بازرسی و 581 پرونده تخلف تشکیل شده است.

این مسئول با بیان اینکه  حوزه انبار و سردخانه یک هزار و 6 بازرسی و 2 پرونده تخلف تشکیل شد، اضافه کرد:3 هزار و 204 بازدید در حوزه عمده‌فروشی انجام و 289 پرونده تخلف تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه 90 هزار و 359 بازرسی در حوزه خورده فروشی در استان انجام و 5 هزار و 134 پرونده در این راستا تشکیل شده است، ابراز کرد: در حوزه خدماتی نیز 19 هزار و 267 بازرسی با تشکیل یک هزار و 362 پرونده تخلف انجام شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان با بیان اینکه در بخش آرد 150 تن، در بخش گوشت 589 تن و در میوه نیز 41 تن تخلف یابی شده است، یادآور شد: 28 تن تخلف یابی در بخش کود، در بخش سوخت بیش از 2 میلیون و 700 هزار لیتر و در حوزه نان نیز بالغ‌بر 264 هزار قرص نان تخلف یابی شد.

شجاعی در مورد آمار ستاد خبری، عنوان کرد: 2 هزار و 543 گزارش شکایت تلفنی و یک هزار و 98 گزارش کتبی و حضوری به اداره نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ارائه شده است.

وی با اشاره به اینکه اغلب تماس‌های تلفنی در قالب شکایات و مراجعات حضوری و کتبی عموماً شاکی خصوصی است، گفت: در سال گذشته به 100 درصد شکایات مردمی رسیدگی شد.

انتهای پیام/ج

بیش از 7 هزار بازرسی از واحدهای تولیدی صنفی انجام شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.