عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تغییر ملاک حقوق بازنشستگی کارگران از ۵ سال آخر خدمت به ۲ سال خبرداد.

 محمدرضا منصوری عضو کمیسیون صنایع و معادن ونماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان زرندیه در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛گفت: دریافتی حقوق بازنشستگی کارگران متناسب با دریافتی ۲ سال آخر خدمتشان محاسبه خواهد شد.

منصوری با بیان اینکه امیدواریم در حوزه قانونگذاری بتوانیم کار‌های مثبتی را برای کارگران انجام دهیم افزود: یکی از کارهائی که در مجلس انجام شده این است که دریافتی حقوق بازنشستگی کارگران متناسب با دریافتی ۲ سال آخر خدمتشان محاسبه خواهد شد و نه ۵ سال آخر خدمتشان که واین موضوع تصویب شد.

وی با  اشاره به  اینکه پیش از این حقوق بازنشستگی کارگران طبق ۵ سال آخرخدمتشان محاسبه می‌شد اضافه کرد: این موضع ظلم بزرگی به این قشر زحمتکش بود.

نماینده مردم شهر‌های ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دو واحد بزرگ و یک واحد صنایع غذایی در پرندک که اشتغال خوبی دارند بازدید داشتیم و از جامعه کار و کارگری قدر دانی کردیم ادامه داد: بنده هم روزی در همین جامعه کارگری که جزء قشر زحمتکشند که با سعی و تلاش خود رزق خود و خانوده خود را بدست می‌آورندکار می‌کردم.

انتهای پیام / ج

بازدید منصوری نماینده مجلس از واحد‌های تولیدی و صنعتی شهرستان زرندیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار